گوشی های هواوی

با این گوشی های هواوی می‌توانید PUBG را با نرخ 90 فریم بر ثانیه بازی کنید

شما می‌توانید در برخی گوشی های هواوی از جمله چند گوشی میان رده، بازی پابجی موبایل – PUBG را با نرخ 90 فریم بر ثانیه و در گرافیک بالا اجرا کنید.

برای این که یک بازی را با بالاترین کیفیت در دستگاه خود انجام دهید، باید هماهنگی کاملی بین سخت افزار و نرم افزار آن وجود داشته باشد. به عنوان مثال در یک گوشی هوشمند، باید موبایل شما در بخش‌های مختلف مانند نمایشگر و پردازنده و همچنین خود بازی، بتواند بالاترین نرخ فریم را ارائه دهد.

یکی از بازی‌های محبوبی که بین گیمرهای موبایلی طرفداران زیادی دارد، بازی PUBG Mobile است که می‌توانید آن را در نرخ 90 فریم بر ثانیه اجرا کنید و قطعا اجرای این بازی در نرخ 90 فریم بر ثانیه اهمیت زیادی برای گیمرها خواهد داشت. این بازی، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم‌های مختلف محسوب می‌شود که در این میان، نسخه موبایلی آن به دلیل بهینه‌سازی و جذابیت‌های مختلف، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ گوشی های تلفن همراه تبدیل شده است.

پابجی موبایل یک بازی شوتر در سبک بتل رویال است که اسلحه‌های مختلف و رقابت تیمی بین‌المللی با انعطاف بالا موجب جذابیت بسیار زیاد آن شده و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا مجذوب خود کرده است. توسعه دهندگان این بازی می‌گویند،‌ جدا از داستان و ویژگی‌های بازی، در صورتی که بتوانید پابجی موبایل را در بالاترین تنظیمات گرافیکی با نرخ فریم بالا اجرا کنید، تجربه بسیار متفاوت‌تری از حالت عادی خواهید داشت. در صورت اجرای بازی در نرخ فریم و گرافیک بالا، جزئیات بسیار بیشتری در پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت؛ برای مثال، المان‌ها و سوژه‌های ثابت و متحرک در محیط بازی، با دقت و جزئیات بیشتر به گیمر نشان داده می‌شود و با توجه به نرخ فریم بالاتر، انیمیشن‌ها روان‌تر بوده و تماشای صحنه‌ها در بازی بسیار جذاب‌تر و واقعی‌تر از همیشه می‌شود.

به این ترتیب اگر نمایشگر گوشی هوشمند شما از نرخ تازه‌سازی تصویر بالا یعنی 90 هرتز یا بالاتر برخوردار باشد، نباید فرصت بازی کردن PUBG را در آن از دست بدهید. اما یکی از مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد این است که بسیاری از گوشی های میان رده و حتی برخی گوشی های گران قیمت، نمایشگری با نرخ فریم بالاتر از 60 هرتز ندارند یا سخت افزار آنها به اندازه‌ای قوی نیست که توانایی اجرای بازی در نرخ فریم 90 هرتز را داشته باشد.

تجربه عالی پابجی موبایل در گوشی های هواوی

خوشبختانه در حال حاضر حتی تعداد زیادی از گوشی های میان رده و اقتصادی هواوی هم می‌توانند بازی پابجی موبایل را در نرخ فریم بالا اجرا کنند و تجربه متفاوتی را برای کاربران رقم بزنند. هواوی این امکان را ایجاد کرده که گیمرها بتوانند بازی PUBG Mobile را روی بسیاری از محصولات این شرکت، حتی برخی گوشی های میان رده و اقتصادی، با نرخ 90 فریم بر ثانیه اجرا کنند.

گوشی های هواوی

هواوی اعلام کرده این گوشی‌ها می‌توانند پابجی موبایل را به راحتی و بدون کمتری دردسری در نرخ فریم 90 هرتز اجرا کنند:

  • هواوی پی 40 پرو
  • هواوی پی 50
  • هواوی پی 50 پرو
  • هواوی میت 40
  • هواوی میت 40 پرو
  • هواوی میت 40 پرو پلاس
  • هواوی نوا 8 پرو
  • هواوی نوا 9
  • هواوی نوا 9 پرو

در پایان ذکر این نکته لازم است که برای استفاده از این قابلیت و بازی کردن پابجی در نرخ 90 فریم بر ثانیه روی گوشی‌های ذکر شده، باید آخرین نسخه PUBG Mobile را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا گوشی من داخل بتزی خیلی لگ دارد