خودرو SWM

تولید خودرو SWM به خاطر نبود جلو پنجره متوقف شد؛ مشکلات سیف خودرو تمامی ندارد

مشکلات سیف خودرو برای مونتاژ محصولات چینی تمامی ندارد و اکنون طبق خبرهای منتشر شده این شرکت به تازگی فرایند تولید خودرو SWM را به دلیل نبود جلو پنجره متوقف کرده است.

شرکت سیف خودرو که مونتاژ و عرضه محصولات چینی بیسو در ایران را بر عهده دارد از همان ابتدا با مشکلات متعددی مواجه شد که یکی از بزرگترین مشکلات این خودروساز عدم انجام تعهدات معوق محسوب می‌شود که نارضایتی مشتریان را به همراه داشت. همچنین طی ماه‌های گذشته نیز مالکان محصولات شرکت سیف خودرو نسبت به کیفیت مونتاژی آنها اعلام نارضایتی کردند.

برای مثال مالکان این خودروها اعلام کردند چراغ ایربگ و چراغ چک پس از عبور از روی دست‌انداز روشن و خاموش می‌شود. همچنین خاموش شدن ناگهانی خودرو نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که مالکان با آنها مواجه شدند که البته طبق گفته مالکان این ایرادها با دست زدن به سوکت‌های درون کاپوت و کابین برای مدتی رفع خواهد شد. وجود چنین اشکالاتی در محصولات سیف خودرو باعث شد تا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز برای خودرو SWM G01 امتیاز کیفی پایینی را در نظر بگیرد.

دلیل توقف تولید خودرو SWM

طبق خبرهای منتشر شده اکنون سیف خودرو تولید خودرو SWM مدل G01 را به دلیل مشکل کمبود جلوپنجره متوقف کرده و خودروهای ناقص آن به ناچار در کارخانه دپو شده‌اند. گفتنی است کمبود قطعه یک مشکل رایج در شرکت‌های خودروسازی داخلی محسوب می‌شود که به دلیل تحریم‌ها می‌توان آنها را طبیعی دانست، اما معمولا این قطعات از نوع های‌تک هستند. از این رو کمبود قطعات پلاستیکی برای تولید خودرو، این شرکت را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است. به طور کلی چنین خبرهایی از وضعیت دشوار سیف خودرو برای مونتاژ محصولات چینی حکایت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*