تماشا کنید : قابلیت تعاملی FIT در گوشی ZTE Nubia Z9

اواسط اردیبهشت ماه سال جاری بود که کمپانی چینی زد تی ئی گوشی ZTE Nubia Z9 را رسما معرفی کرد.نوبیا Z9 یک گوشی زیبا و خوش ساخت با صفحه نمایشی بدون حاشیه است که در کنار سخت افزاری قدرتمند اسمارت فونی تمام عیار را برای کابر خود به ارمغان آورده است.اما یکی از ویژگی های جالب این گوشی قابلیت تعاملی به نام FIT است که Nubia Z9 را از سایر گوشی های هوشمند بازار متمایز ساخته است.

به کمک FIT یا Frame interactive Technology می‌توانید با فشار دادن یا کشیدن دست روی کناره حاشیه‌های زد ۹ تعدادی از عملیات یا میانبرهای مشخص را اجرا کنید. برای مثال، اگر کناره حاشیه را با دو انگشت به سمت پایین بکشید، نمایشگر خاموش می‌شود، درحالی که با فشار دادن دو طرف گوشی می‌توانید عکس بگیرید.

ZTE در ویدیوئی کوتاهی که به تازگی منتشر کرده است، این قابلیت تعاملی Nubia Z9 را به رخ رقیبان می کشد.در این ویدئو از این قابلیت برای عکس برداری،کوچک کردن صفحه کلید و غیره استفاده می شود که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم :

از مشخصات گوشی ZTE Nubia Z9 می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن  ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ ، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Nubia Z9 در جولای سال جاری با قیمت ۶۰۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.اما هنوز اطلاعاتی از عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

ZTE-Nubia-Z9-1

 منبع :  phonearena 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*