مشخصات مک بوک ایر 2022

مشخصات مک بوک ایر 2022 اپل لو رفت

اپل چندی پیش از مک بوک پرو با مشخصات قوی و طراحی زیبا رونمایی کرد و حالا شاهد لو رفتن مشخصات مک بوک ایر 2022 هستیم. عملکرد MacBook Air 2022 فراتر از انتظار خواهد بود.

مشخصات مک بوک ایر 2022 توسط یکی از افشاگران معروف لو رفته است. بر این اساس MacBook Air جدید به تراشه M2 مجهز خواهد شد. البته هنوز جزئیات عملکرد این تراشه مشخص نشده است؛ اما بعید می‌دانیم که از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max که در مک بوک پرو های جدید استفاده شده‌اند، قوی‌تر باشد.

مشخصات مک بوک ایر 2022 اپل

در هر حال مک بوک ایر برای کاربران حرفه‌ای طراحی نشده است و بیشتر می‌خواهد یک طراحی زیبا را در کنار قیمت قابل قبول ارائه دهد. علاوه بر این، نسل گذشته این لپ‌تاپ که به تراشه M1 مجهز شده بود نیز عملکرد قابل قبولی داشت و قطعا مدل 2022 نیز کاربران را راضی خواهد کرد.

مشخصات مک بوک ایر 2022

همچنین کاربری به نام dylandkt در توییتر ادعا کرده است که در مک بوک ایر خبری از فن خنک کننده نخواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که تراشه M2 بسیار بهینه است و گرمای زیادی تولید نمی‌کند.

در بخش طراحی نیز اپل می‌خواهد از طراحی آشنای خود فاصله بگیرد و به سراغ طراحی چهار ضلعی‌تری برود. این طراحی جدید می‌تواند یادآور مک بوک پرو های جدید باشد. همچنین اولترابوک‌های جدید اپل سبک‌تر و باریک‌تر نیز خواهند شد.

اپل احتمالا از نمایشگر Mini-LED در مک بوک ایر 2022 استفاده کند؛ اما فناوری پروموشن و نرخ تازه‌سازی متغیر در آن جایی نخواهد داشت. در رابطه با حضور ناچ نیز هنوز خبری منتشر نشده است.

از دیگر مشخصات مک بوک ایر 2022 می‌توان به درگاه USB-C، آداپتور ۳۰ وات، کیبورد استاندارد و پشتیبانی از چندین نمایشگر اکسترنال اشاره کرد. این لپ تاپ در رنگ‌هایی مشابه با iMac 24 عرضه خواهد شد. حاشیه‌های لپ تاپ و کیبورد نیز از مشکی به سفید مایل به خاکستری تغییر رنگ خواهند داد.

در نهایت باید گفت که انتظار می‌رود اپل قیمت مدل پایه مک بوک ایر 2022 را نسبت به نسل قبل اندکی افزایش دهد. این لپ‌تاپ در اواسط سال 2022 رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*