مشخصات فنی سری ردمی نوت 11

اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 شیائومی منتشر شد

زمان زیادی به معرفی Redmi Note 11 نمانده و حالا شاهد انتشار جزئیات جدیدی از مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 شیائومی هستیم. شیائومی در ساخت این گوشی‌ها به موارد جالبی توجه کرده است.

ردمی قصد دارد در ۶ آبان ماه از سری ردمی نوت 11 به عنوان جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند. در چند روز گذشته برخی مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 تایید شدند. در حال حاضر ما به طور رسمی از  ویژگی‌های نمایشگر و طراحی این گوشی‌ها اطلاع داریم. حتی می‌دانیم که این گوشی‌ها با جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون عرضه خواهند شد.

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 شیائومی

امروز Lu Weibing، مدیرکل ردمی اعلام کرد که این گوشی‌ها به موتور‌های خطی X-axis مجهز خواهند شد. استفاده از این مدل‌ موتور‌ها در گوشی‌های هوشمند در حال محبوب شدن است.

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11

وی در رابطه با مزایای اینگونه موتور‌ها در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر گفت که دستگاه ویبره قوی‌تری خواهد داشت و همچنین کاربر در هنگام تایپ کردن بازخوردی مثل یک کیبورد مکانیکی را دریافت می‌کند. علاوه بر اینها دستگاه با سرعت بیشتری می‌تواند در پاسخ به اتفاقات مختلف ویبره بزند و حس بهتری نیز به دست کاربر منتقل خواهد شد.

همچنین شرکت سازنده اعلام کرد که سری ردمی نوت 11 قرار است از NFC پیشرفته، شبکه بی‌سیم وای فای 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی کند. این دستگاه‌ها از جدیدترین نسخه از بلوتوث با تاخیر زمانی پایین استفاده خواهند کرد و این یک تغییر مهم است.

Weibing بر این باور است که خیلی از کاربران به آسانی از کنار این ویژگی‌های مهم می‌گذرند و به همین خاطر تولید کنندگان نیز دیگر به آنها اهمیتی نمی‌دهند؛ اما در ساخت سری ردمی نوت 11 حتی به این جزئیات هم توجه شده است.

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11

وی همچنین اعلام کرد که سری Redmi Note می‌تواند همچون یک دوست خوب در کنار کاربران باشد و وعده داد که ردمی همیشه به خواسته کاربران توجه خواهد کرد. در صورتی که کاربران به یک ویژگی علاقه‌مند باشند، ردمی آن را به محصولاتش اضافه خواهد کرد و هر چیزی که دوست ندارند را هم تغییر خواهد داد.

دیگر مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 نیز جذاب هستند. بر اساس گزارش‌ها ردمی می‌خواهد در پرچمداران جدید خود از نمایشگر امولد سامسونگ استفاده کند. این اولین بار است که یک گوشی هوشمند از سری نوت ردمی به نمایشگر امولد مجهز شده است. ویبینگ همچنین گفت کاربرانی که نمایشگر‌های LCD را ترجیح می‌دهند،‌ می‌توانند به سراغ ردمی نوت 10 پرو بروند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نمایشگر سری ردمی نوت 11 از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این مشخصات باعث می‌شوند که علاقه‌مندان به بازی یک نمایشگر دقیق و سریع را در اختیار داشته باشند. همچنین میزان تاخیر زمانی پاسخگویی گوشی در هنگام بازی‌ کردن نیز نسبتا خوب خواهد بود.

شرکت سازنده برای حفظ ظاهر پریمیوم دستگاه نیز تنها یک گشودگی ۲.۹ میلی‌متری را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. در نهایت باید گفت که ردمی نوت 11 از طیف گسترده‌ای از استاندارد رنگ DCI-P3 و حسگر نور ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند. این دو سبب می‌شود که این گوشی‌ها در شرایط نوری و سناریو‌های مختلف روشنایی نمایشگر را به میزانی مناسب نگه دارند و در زمینه بازتولید رنگ‌ها نیز عالی عمل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*