نمایشگر شیائومی 12

مشخصات و ویژگی های نمایشگر شیائومی 12 لو رفت

یک افشاگر مشخصات و ویژگی های نمایشگر شیائومی 12 را لو داده است. اطلاعات نشان می‌دهد باید منتظر یک گوشی بسیار زیبا از برند شیائومی باشیم.

طی چند روز گذشته رندرهایی از گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۲ به بیرون درز کرده است. این رندرها بر اساس یک حق اختراع ثبت شده از سوی شیائومی طراحی شده‌اند. با این حال وانگ تنگ، مدیر محصول شیائومی این رندرها را «خیلی شلوغ» توصیف کرده است. این اظهار نظر تنها ایده‌ای که از طراحی گوشی Mi 12 وجود دارد را رد می‌کند؛ با این حال ما نمی‌توانیم با قاطعیت در این مورد صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

رندرهای جدید شیائومی ۱۲ منتشر شد؛ Xiaomi 12 چه شکلی است؟

یک افشاگر اینترنتی گفته است که نمایشگر شیائومی 12 نسبت تصویر بالایی داشته و حاشیه‌های هر چهار طرف آن بسیار باریک است. حاشیه‌های دو طرف چپ و راست نمایشگر انحنا دارند و چانه زیری نیز با ظرافت به طرف پشت قاب کشیده شده است. همچنین، گرچه قطر حفره بالای نمایشگر خیلی کوچک نیست، ولی از نظر بصری نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر است.

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ نخستین موبایل‌هایی هستند که از چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ قدرت می‌گیرند. طبق گزارش‌های قبلی نخستین گوشی‌های مجهز به این پردازنده در نیمه ماه دسامبر عرضه می‌شوند. بنابراین همان زمان باید منتظر معرفی این گوشی باشیم.

لازم به ذکر است که این جزئیات مربوط به نمایشگر شیائومی 12 اولترا است؛ بنابراین مشخص نیست که آیا نمایشگر مدل‌های دیگر این سری هم چنین ویژگی‌هایی دارند یا خیر. به هر ترتیب، به جز نمایشگر و پردازنده، اکثر مشخصات این گوشی‌ها شبیه به یکدیگر است.

مشخصات فنی Xiaomi 12

گوشی‌های شیائومی ۱۲ به یک نمایشگر LTPO با نرخ رفرش انطباق‌پذیر مجهز خواهند بود. این فناوری به نمایشگر گوشی اجازه می‌دهد نرخ رفرش متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. این نمایشگر همچنین به تنظیم خودکار مجهز است و نیازی نیست به صورت دستی نرخ رفرش را تنظیم کنید.

نمایشگر شیائومی 12

زیر قاب این گوشی‌ها باتری‌های غول پیکری حضور خواهد داشت. به طور مثال یکی از مدل‌های آن به یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بسیار سریع را ارائه می‌کند. این درحالیست که از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که در عرض ۲۰ دقیقه گوشی را به شارژ ۱۰۰ درصد می‌رساند.

به طور کلی از نظر طراحی، این گوشی شبیه به گوشی تازه معرفی شده شیائومی Civi است. این گوشی به یک قاب پشتی سرامیکی بسیار جذاب مجهز بود. روی قاب پشتی گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی هم می‌توان انتظار حضور یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را داشت. طبق گزارش‌ها سنسور این دوربین بسیار بزرگ است و از فیلمبرداری اسلوموشن 1920fps نیز پشتیبانی می‌کند. به این باید یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی را اضافه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*