شیائومی ردمی نوت 11 پرو

قدرت نمایی شیائومی ردمی نوت 11 پرو در بنچمارک گیک بنچ

هنوز چند روزی به رونمایی از سری گوشی‌های Redmi Note 11 شیائومی باقی مانده است؛ اما شاهد انتشار نتایج بنچمارک گیک بنچ شیائومی ردمی نوت 11 پرو هستیم.

شیائومی قصد دارد این هفته از جدیدترین گوشی‌های سری پرفروش ردمی نوت رونمایی کند. تا به این لحظه اطلاعات زیادی درباره مشخصات سری ردمی نوت 11 شیائومی منتشر شده است و می‌دانیم که این گوشی‌ها قرار است به تراشه‌های مختلفی از خانواده دایمنسیتی مدیاتک مجهز شوند.

بر اساس گزارش‌ها شیائومی ردمی نوت 11 پرو به تراشه دایمنسیتی 920 مجهز خواهد شد و حالا نیز نتایج بنچمارک این گوشی با شماره مدل Xiaomi 21091116c در پایگاه داده گیک بنچ مشاهده شده است. گوشی جدید ردمی توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۷۴۰ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۲۲۲۱ را از آن خود کند.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی Redmi Note 11 Pro به نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی از ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. شیائومی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند را نیز در دل این گوشی قرار داده است.

در بدنه پشتی این گوشی شاهد حضور دوربین سه‌گانه با ترکیب حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو حسگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی نیز در نقش دوربین سلفی ظاهر خواهد شد. انتظار می‌رود که شیائومی برای مدل پایه ردمی نوت 11 پرو برچسب قیمتی ۲۵۰ دلاری را در نظر گیرد و مدل قوی‌تر را نیز با قیمت ۳۱۲ دلاری روانه بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*