وانت آریسان 2

تولید وانت آریسان 2 در ایران خودرو خراسان آغاز شد

مدیر پروژه تولید وانت آریسان 2 در ایران خودرو خراسان گفت مرحله تولید آزمایشی 30 دستگاه از این وانت در هفته نخست آبان ماه آغاز شده است.

محمود شهابی مقدم، مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان از مهم‌ترین اقدامات مرحله تولید آزمایشی در سالن‌های تولیدی این شرکت به مواردی چون جیگ‌ها، فیکسچرها و گان‌ها، آزمایش مخرب و غیر مخرب، اندازه‌گیری دقیق 3 بعدی و تطبیق ابعاد بدنه خودرو با نقشه اصلی در سالن بدنه‌سازی، تست رنگ‌پذیری خودرو و تنظیم ربات‌های پاشش برای رنگ‌آمیزی بدنه آریسان در سالن رنگ و سرانجام مونتاژپذیری قطعات و تولید نهایی خودرو اشاره کرد.

شهابی مقدم در ادامه بیان کرد در کلیه مراحل فرایند تولید آزمایشی ضمن اینکه ایرادات احتمالی رفع شده و پارامترهای تجهیزات خطوط تولید تنظیم می‌شوند، مواردی چون ارگونومی اپراتورها که بسیار حائز اهمیت هستند نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت و اگر به اصلاح فرایندهای تولید نیاز باشد، آن را انجام خواهیم داد.

آغاز تولید آزمایشی وانت آریسان 2

مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان با اعلام اینکه تولید آزمایشی وانت آریسان 2 به تعداد 30 دستگاه در هفته نخست آبان ماه آغاز شده گفت آخرین محصولات تولیدی در این مرحله برای انجام آزمون‌های کیفی به مراجع ذی‌ربط ارسال خواهند شد تا پس از دریافت مجوزهای لازم فرایند تولید انبوه این خودرو را شروع کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*