برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد؛ چگونه بفهمیم برنده شده ایم؟

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. اما چگونه باید بفهمیم در طرح پیش فروش ایران خودرو برای ثبت نام تارا، پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو برنده شده‌ایم؟

چند روز پیش شرکت ایران خودرو ثبت نام برای طرح پیش فروش محصولات خود را آغاز کرد. در این طرح پیش فروش، شش خودرو با موعد تحویل یک ساله ارائه شد و متقاضیان برای ثبت نام باید کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو را پرداخت می‌کردند. خودروهای تارا دنده دستی، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای (پانوراما)، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ دنده دستی و دنده اتوماتیک در این پیش فروش به متقاضیان عرضه شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو، ۸۸۴ هزار و ۳۲۹ نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این میان ۸۳۶ هزار و ۳۰۴ نفر شرایط حضور در قرعه کشی را داشتند. امروز، دوشنبه ۳ آبان، اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد و منتخبان نهایی دریافت خودروهای ثبت نامی ایران خودرو مشخص شدند. اما چگونه باید بفهمیم در این قرعه کشی برنده شده‌ایم؟

نحوه پیگیری برندگان قرعه کشی ایران خودرو

برندگان دارای یک کد پیگیری هفت رقمی هستند که اعداد ابتدایی این فهرست، شماره ردیف برندگان است. متقاضیان باید برای جستجو کردن شماره پیگیری خود در بین اسامی برندگان، از کلید میان‌بر کنترل و اف (ctrl+f) استفاده کنند که با زدن این کلید ترکیبی، یک کادر کوچک در بالای سمت راست صفحه مانیتور شما نمایش داده می‌شود. شما باید در این کادر، شماره پیگیری خود را وارد کنید و در کنار کادر نیز تعداد یافته‌ها در بین ۱۵ هزار کد پیگیری به شما نشان داده خواهد شد. اگر عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کد پیگیری شما در بین برنده شدگان ثبت نام ایران خودرو وجود دارد و اگر عدد ۰ را در مقابل نوشته دیدید، یعنی شما در این قرعه کشی برنده نشده‌اید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۲۴ مرحله نوشتم اما هیچ .یه کارتن خواب معتاد اگه فقط ۱۰ مرحله برا ریاست جمهوری امریکا اسم بنویسه رئیس جمهور میشه اونوقت یه ماشین که با حلبی درست شده برا ما درنمیاد .خدا کنه لغمه سرطان بشه بره تو بدن تک تک اعضای خانواده باعث بانی این همه دزدی و دلال بازی .