اپلیکیشن اوانو

اپلیکیشن اوانو سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال را راه‌اندازی کرد

اپلیکیشن اوانو سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال را راه‌اندازی کرد تا هواداران این دو تیم محبوب بتوانند بدون صرف هزینه اضافه و فقط با انجام تراکنش از آنها حمایت کنند.

اپلیکیشن اوانو به عنوان محصول جدید شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند محسوب می‌شود در سه بخش اپراتوری، مالی و خرید آنلاین به کاربران خود خدمات‌رسانی می‌کند. در همین راستا این اپلیکیشن به تازگی سامانه هواداری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را نیز به لیست سرویس‌های خود اضافه کرد تا هواداران بتوانند از تیم‌های محبوب خود حمایت کنند.

راه‌اندازی سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو

هواداران باید برای استفاده از این سرویس ابتدا اپلیکیشن اوانو را دانلود و نصب کنند. سپس از صفحه هواداری و انتخاب تیم محبوب خود می‌توانند به شکل مستقیم و غیر مستقیم به حمایت از تیم خود بپردازند. ضمن این که کاربران می‌توانند همواره مبلغ کل واریز شده به حساب باشگاه محبوب خود را مشاهده کنند.

بدون هزینه از تیم محبوب خود حمایت کنید

هواداران به کمک سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو می‌توانند بدون هزینه به حمایت از تیم خود بپردازند؛ به این شکل که هواداران با انجام هر تراکنش نظیر پرداخت قبوض، خرید بسته‌های اینترنت، شارژ و استفاده از سایر خدمات این اپلیکیشن مانند کارت به کارت می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

در واقع هنگامی که یک تراکنش توسط هوادر در این اپلیکیشن انجام می‌شود، قسمتی از مبلغ این تراکنش به شکل مستقیم به حساب باشگاه محبوب آنها واریز خواهد شد. از این رو به کمک این ویژگی هواداران پرسپولیس و استقلال فقط با پرداخت هزینه تراکنش مورد نظر و بدون پرداخت هزینه اضافی قادرند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

البته علاوه بر این روش، امکان حمایت مستقیم نیز وجود دارد و هواداران قادرند مبلغ مورد نظر خود را با اپلیکیشن اوانو به شکل مستقیم به حساب رسمی باشگاه محبوب خود واریز کنند.

سایر خدمات سامانه هواداری اوانو

هواداران ضمن این که می‌توانند در سامانه هواداری به حمایت مالی از تیم محبوب خود بپردازند، امکان استفاده از سایر خدمات این سامانه را نیز خواهند داشت؛ از سایر خدمات این بخش می‌توان به اطلاع از بازی‌های تیم‌ها به شکل کامل، ارائه امتیاز به بازیکنان و انتخاب بازیکن برتر پس از هر بازی اشاره کرد.

ضمن این که امکان دریافت سیم کارت هواداری در اپلیکیشن اوانو فراهم شده و همچنین قرار است بسیاری از خدمات دیگر ویژه هواداران در این اپلیکیشن ارائه شود. گفتنی است سرویس هواداری اوانو هم‌اکنون فقط برای دو تیم پرسپولیس و استقلال فعال شده و در آینده نزدیک این سرویس برای سایر تیم‌های فوتبال نیز فعال خواهد شد.