گوشی پوکو M4 Pro

گوشی پوکو M4 Pro در تاریخ 18 آبان معرفی می شود

پوستر رسمی رونمایی از گوشی پوکو M4 Pro منتشر شد. روی این پوستر تاریخ 18 آبان نوشته شده است. اما چه انتظاری از گوشی پوکو ام 4 پرو داریم؟

کمپانی Poco‌ که به عنوان برند زیرمجموعه شیائومی فعالیت می‌کند، پیشتر اعلام کرده بود که تا پایان سال 2021 از یکی دیگر از گوشی‌های سری M خودش رونمایی می‌کند. این شرکت 18 آبان (9 نوامبر) میزبان یک رویداد آنلاین است که در آن از گوشی پوکو M4 Pro پرده برداری خواهد کرد.

هشتگ‌های رسمی پوسترهای تبلیغاتی پوکو این گوشی را «سرگرم‌کننده» و «قدرتمند» توصیف کرده‌اند. این تنها موارد رسمی تأیید شده در خصوص گوشی پوکو ام 4 پرو است. کمپین تبلیغاتی این دیوایس 10 روز مانده به معرفی آن آغاز شده و قطعاً طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن در قالب پوسترهای تبلیغاتی منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که از گذشته وجود دارد، Poco M4 Pro همان گوشی ردمی نوت 11 خواهد بود که احتمالاً از امروز وارد بازار چین می‌شود. حتی شماره مدل این گوشی که به بیرون درز کرده هم با گوشی برند ردمی مشابه است. البته جای تعجبی هم نیست، چرا که هم پوکو و هم ردمی، هر دو از برندهای زیرمجموعه کمپانی شیائومی هستند.

گوشی پوکو M4 Pro

نسخه قبلی این گوشی که پوکو ام 3 پرو نام داشت هم در واقع همان ردمی نوت 10 5 جی بود که تنها طراحی جزیره دوربین قاب پشتی آن متفاوت بود.

مشخصات گوشی پوکو M4 Pro

اگر گمانه‌زنی‌ها درست باشد، گوشی پوکو ام 4 پرو به چیپستی از خانواده Dimensity شرکت مدیاتک مجهز خواهد بود که 4/8 گیگ رم و 64/128 گیگ حافظه آن را همراهی می‌کنند. این گوشی می‌تواند از فناوری‌های 5G و NFC پشتیبانی کند و به صورت پیش‌فرض همراه با رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دیوایس در دست نیست، ولی قطعاً طی روزهای منتهی به رویداد معرفی آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم جزئیات بیشتری به بیرون درز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*