ساعت هوشمند ردمی واچ 2

شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و ایرباد Redmi Buds 3 Lite رونمایی کرد

شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و نسخه لایت ردمی بادز 3 پرده‌برداری کرد. هم Redmi Watch 2 و هم ایرباد Redmi Buds 3 Lite با قیمت رقابتی عرضه خواهند شد.

شیائومی در رویدادی که برای برند ردمی تدارک دیده بود از سری گوشی‌های نوت 11 رونمایی کرد؛ اما این گوشی‌ها تنها گجت‌های جدید ردمی نبودند و ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و ایرباد ردمی بادز 3 نیز معرفی شدند.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2

ساعت هوشمند ردمی واچ 2

شیائومی توانسته در نسل جدید ردمی واچ حاشیه‌ها را کمتر کند تا نمایشگر بزرگتری در اختیار کاربر قرار گیرد. حالا اندازه نمایشگر از ۱.۴ اینچ در سال گذشته به ۱.۶ اینچ رسیده است. البته صفحه نمایش کمی کشیده‌تر هم شده است و رزولوشنی برابر با ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل دارد. دیگر تغییر مهم ایجاد شده در نمایشگر به استفاده از پنل امولد به جای IPS LCD مربوط می‌شود.

Redmi watch 2 بهینه‌تر نیز شده است و حالا می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۲ روز شما را همراهی کند. در نسل قبلی برای رسیدن به این میزان باید حالت ذخیره انرژی ساعت را فعال می‌کردید. پس از تمام شدن باتری نیز می‌توانید از یک کانتکتور مغناطیسی برای شارژ کردن ساعت استفاده کنید.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2

ساعت هوشمند ردمی به چیپست آپولو 3.5 مجهز شده و از ۱۱ حالت ورزشی مختلف از جمله شنا پشتیبانی می‌کند. این ساعت تا عمق ۵۰ متری هیچ مشکلی با آب نخواهد داشت. علاوه بر اینها، ویژگی‌هایی همچون ارزیابی خواب، حسگر ضربان قلب و حسگر سطح اکسیژن خون (SpO2) در ردمی واچ 2 حضور دارند.

برای فعالیت‌های بیرون از خانه می‌توانید روی سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS)، GLONASS، Galileo و BeiDou حساب کنید. این ساعت به NFC نیز مجهز شده است.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2

علیرغم استفاده از یک نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بهبود‌ یافته، این ساعت تنها ۳۱ گرم وزن دارد که نشان می‌دهد نسبت به نسل گذشته ۴ گرم سبک‌تر شده است. کاربران می‌توانند از میان سه رنگ مختلف برای بدنه ساعت و ۶ رنگ مختلف برای بند ساعت ترکیب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پیش فروش ساعت هوشمند ردمی واچ 2 آغاز شده است و سفارشات نیز ار ۱۹ آبان ماه تحویل داده خواهند شد. شیائومی برچسب قیمتی ۶۳ دلاری را برای این گجت در نظر گرفته است،‌ ولی خریداران اولیه می‌توانند آن را با تخفیف ۸ دلاری تهیه کنند.

ایرباد Redmi Buds 3 Lite

ساعت هوشمند ردمی واچ 2 / ردمی بادز 3 لایت

این ایرباد تنها ۱۶ دلار قیمت دارد که نصف قیمت بادز 3 پرو است ( یا همان AirDots 3 Pro در بازار‌های جهانی). برای اینکه ایرباد راحت‌تر و محکم‌تر در گوش کاربر بنشیند، شیائومی از یک طراحی جدید به نام «گوش گربه» استفاده کرده است.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2 / ردمی بادز 3 لایت

ردمی بادز 3 لایت وعده عمر باتری ۱۸ ساعته را می‌دهد که در مقایسه با عمر باتری ۲۸ ساعته مدل پرو خیلی جذاب نیست. ایرباد جدید به بلوتوث ۵.۲ مجهز شده و از طریق USB-C شارژ‌می‌شود؛‌ اما خبری از حذف نویز فعال در آن نیست. نسخه لایت ردمی بادز 3 توانسته گواهی IP54 را به دست آورد؛ بنابراین در هنگام باران و یا در صورت عرق کردن نیازی به نگرانی نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*