قیمت ماشین ظرفشویی

آخرین قیمت ماشین ظرفشویی در بازار ایران (آبان 1400)

اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی پرطرفدار هستید،‌ تا انتها با ما همراه باشید تا شما را از آخرین قیمت ماشین ظرفشویی در بازار کشور مطلع کنیم.

پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار کشور هم‌اکنون از ۱۱ تا ۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. در ادامه این مطلب قیمت ۱۰ ماشین ظرف شویی محبوب بازار کشور را به شما اعلام خواهیم کرد.

قیمت ماشین ظرفشویی های پرفروش بازار ایران

ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره سامسونگ مدل ۵۰۵۰ ارزان‌ترین ماشین ظرفشویی محبوب بازار محسوب می‌شود. برای خریدن این محصول باید مبلغی در حدود ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان را کنار بگذارید. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه دوم ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره سام مدل DW-180 قرار دارد. قیمت این ماشین ظرفشویی در بازار از ۱۱ میلیون و ۴۵ هزار تومان شروع شده و به ۱۳ میلیون تومان می‌رسد.

جایگاه سوم نیز با قیمتی در حدود ۱۲ میلیون و ۱۵۰ تا ۱۵ میلیون تومان به ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره سامسونگ مدل 5070 تعلق گرفته است. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 با قیمتی در حدود ۱۵ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۸ میلیون تومان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. در رتبه پنجم نیز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FP قرار گرفته است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512Fw با قیمتی در حدود ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه هفتم ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ مدل SMS68TI102B قرار گرفته است. حداکثر قیمت این ماشین ظرفشویی در بازار کشور ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده و تا ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

رتبه هشتم نیز با قیمتی در حدود ۲۳ میلیون تومان تا ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ماشین ظرفشویی استیل بوش سری ۸ مدل SMS88TI102M اختصاص پیدا کرده است. پایین‌تر از این محصول و در رتبه نهم ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوش BOSCH Serie 8 SMS88TW02M قرار گرفته است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۲۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

گران ترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار  کشور نیز ماشین ظرفشویی ال جی ۱۴ نفره مدل XD88W است. حداقل قیمت این ماشین ظرفشویی در بازار کشور  ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده و به ۳۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان نیز می‌رسد. در جدول زیر می‌توانید قیمت برخی از ماشین‌های ظرفشویی محبوب بازار کشور را مشاهده کنید.

نام و مدل

قیمت

ماشین ظرفشویی سام 14 نفره مدل DW-180

از ۱۱,۰۴۵,۰۰۰ تا ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 5050

۱۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 5070

از ۱۲,۱۵۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

از ۱۵,۱۳۰,۰۰۰ تا ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB512FP

از ۱۵,۴۴۰,۰۰۰ تا ۱۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512Fw

از ۱۶,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI02B

از ۲۱,۴۰۰,۰۰۰ تا ۲۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی استیل بوش سری 8 مدل SMS88TI02M

از ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH Serie 8 SMS88TW02M

از ۲۳,۴۵۰,۰۰۰ تا ۲۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان

ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD88W

از ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ تا ۳۴,۱۶۰,۰۰۰ تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*