گوشی های منعطف تاشو

سامسونگ خوشحال از پذیرش ریسک گوشی های منعطف تاشو؛ سال آینده تولید دوبرابر خواهد شد

بها دادن به گوشی های منعطف تاشو ظاهرا برای سامسونگ جواب داده؛ حالا این کمپانی به دنبال افزایش تولید و درآمدزایی بیشتر از این بازار نوظهور است.

سامسونگ با خوشبینی به بازار گوشی های منعطف تاشو در سال 2022 می‌نگرد. کمپانی کره‌ای هیچ شکل یا نموداری برای ترسیم چشم‌انداز خود منتشر نکرده؛ اما نائب رئیس سامسونگ باور دارد که این کمپانی در فراگیر کردن گوشی‌های منعطف موفق بوده است. پس منعطف‌ها آمده‌اند که بمانند.

گوشی های منعطف تاشو یا نوت؛ کدام کفه ترازو سنگین‌تر است؟

معمولا نیمه دوم هر سال، دوره مهمی برای سامسونگ است؛ چون مدل‌های جدید آیفون وارد کارزار رقابت می‌شوند. هر سال، سری گلکسی نوت پرچم سامسونگ را در این دوران بالا نگه می‌داشت؛ اما در مراسم Galaxy Unpacked تابستان امسال، خبری از گوشی‌های نوت نبود.

گلکسی اس 21 اف ای هم شانس خود را برای ورود به بازار در سال جاری میلادی، از دست داده و احتمالا زودتر از سال 2022 نخواهد رسید. با این تفاصیل، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 باید دژ دفاعی سامسونگ را در برابر اپل بنا کنند. ظاهرا که سامسونگ از عملکرد آن‌ها در بازار، رضایت دارند.

امسال رشد بازار گوشی های منعطف تاشو 3 برابر سریع‌تر از سال قبل بود. سامسونگ هم با جدیت در حال ارتقای فناوری صفحه نمایش منعطف است. ناظران پیش‌بینی می‌کنند سهم کمپانی کره‌ای در بازار دستگاه‌های منعطف تا سال 2023، به رقم خیره‌کننده‌ی 75 درصد برسد.

گذر زمان به ما خواهد گفت که فدا کردن سری Note و گذاشتن تمام تخم مرغ‌ها در سبد گوشی‌های منعطف، برای سامسونگ نتیجه‌بخش بوده است یا خیر؟

این تصمیم به مذاق طرفداران قلم دیجیتالی S Pen که خوش نیامده؛ ولی موضوع این است که اسب تیزپای Note در بازار موبایل، از نفس افتاده بود و سامسونگ باید راه تازه‌ای برای درآمدزایی پیدا می‌کرد. به هر حال بر کسی پوشیده نیست که سقف گوشی‌های منعطف بسیار بلندتر از سری گلکسی نوت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*