ily ، تلفنی جالب برای ارتباط کودکان با والدین

این روز ها با پیشرفت و گسترش انواع گجت های دیجیتالی نظیر گوشی های هوشمند و تبلت ها ، نگرانی والدین هم برای استفاده از کودکانشان از این گونه ابزار ها بیشتر و بیشتر شده است.همین نگرانی ها عموما منجر به اعمال محدودیت های فراوان برای کودکان در تعامل با این گونه گجت ها از سوی والدین شده است.حالا یک استارت آپ Insensi با معرفی یک تلفن ثابت مخصوص کودکان برای رفع این مشکل به کمک والدین آمده است.


حاصل تلاش های تیم Insensi طراحی تلفنی مخصوص کودکان با نام ily است که با محدود شدن برخی از امکانات آن به جهت بازار هدف خود یعنی کودکان، از جمله عدم وجود مرورگر اینترنتی، اما باز هم می توان ily را یک تلفن هوشمند به شمار آورد. چرا که کودکان به واسطه‌ ی آن تنها می ‌توانند با اعضای خانواده خود تماس صوتی و البته ویدئویی برقرار کرده و در کنار آن قابلیت ارسال عکس نیز در ily وجود دارد.

جهت سهولت استفاده‌ از ily توسط کودکان، در صفحه ‌ی آغازین آن می‌توانید مخاطبان را به دلخواه خود اضافه کرده تا به سادگی و با یک کلیک، تماس صوتی و یا تصویری را با آن ها از طریق شبکه های wifi و یا سیم کارت برقرار کنید.علاوه بر این در ily شاهد حضور نرم افزاری مخصوص نقاشی هستیم که کودکان پس از نقاشی‌کردن می‌توانند نقاشی خود را برای والدینشان ارسال نمایندهمچنین در این گوشی امکان دسترسی به آرشیو ها موزیک مخصوص کودکان هم میسر شده است.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که قیمت تعیین شده از سوی Insensi برای ily، ۱۹۹ دلار بوده که در حال حاضر تنها می توان آن را به صورت پیش سفارش از طریق وب سایت آن تهیه کرد.

منبع : ily

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*