قیمت ارزهای دیجیتال

اتفاقی که احتمالا قیمت ارزهای دیجیتال را به سرعت بالا می‌برد

مقامات استرالیا با همکاری FATF به دنبال رسمی کردن معاملات رمزارزها هستند. برخی معتقدند که این اتفاق باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود.

طبق گزارشی از CNBC، استرالیایی‌ها تصمیم دارند که برای حمایت از صنعت رمزارزها در کشورشان یک سری قوانین جدید تصویب کنند. استرالیا به دنبال آن است که به یکی از قطب‌های مالی نوین تبدیل شود و حتی در این راستا فعالیت‌های زیادی نظیر ارائه یک برنامه مهاجرتی جدید در زمینه بلاک چین انجام داده است. از این رو استرالیا به زودی به صورت قانونی در این حوزه فعالیت خواهد کرد.

علت رشد قیمت ارزهای دیجیتال

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) برای مبارزه با پولشویی یک سری قوانین و ضوابط تعیین کرده که در پی آن همه‌ی موسسه‌های مالی و دولت‌ها باید از این قوانین پیروی کنند. طبق بیانیه FATF اگر تراکنش مشکوکی مشاهده شد باید به این کارگروه گزارش شود. کارشناسان می‌گویند تصویب این قوانین می‌تواند باعث افزایش قیمت اررزهای دیجیتالی بشود.

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ۲۶۵۰ میلیارد دلار تخمین زده شده که نسبت به روز گذشته ۴.۰۷ درصد رشد داشته است. هم اکنون ۴۵ درصد از ارزهای دیجیتال به بیت کوین و ۱۷ درصد به اتریوم اختصاص دارد. همچنین در این میان قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، کاردانو، بایننس کوین، تتر، سولانا، ریپل و پولکادت روند رو به رشدی داشته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مقاله ی مفید و قابل تاملی بود، تاثیرگذار و آموزنده بود، ممنون