گوشی هواوی نوا 8

بررسی ویدیویی هواوی نوا 8 ؛ یک گوشی جذاب با امکانات فراوان در بازار ایران

هواوی نوا 8 به عنوان یک گوشی میان رده جذاب با ویژگی‌های بسیار خوب به تازگی به بازار ایران آمده است. در این مطلب، ویدیوی بررسی Nova 8 را مشاهده می‌کنید.

امروزه دیگر گوشی های میان رده، فقط موبایل‌های معمولی با ویژگی‌های نه چندان خوب نیستند و گوشی های هوشمندی با قیمت مناسب در این رده به بازار عرضه می‌شوند که دست کمی از گوشی های بالارده و گران‌قیمت ندارند. یکی از این گوشی‌ها، محصول جدید هواوی یعنی گوشی نوا 8 است که به تازگی به بازار ایران نیز راه پیدا کرد. هواوی Nova 8 می‌تواند تمام تصورات شما از ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک گوشی میان رده را عوض کند و تعریف جدیدی از یک گوشی میان رده جذاب و خوش‌قیمت را ارائه دهد.

گوشی هواوی نوا 8

هواوی نوا 8 خیلی سریع توانست جای خود را در دل مشتریان باز کند؛ چرا که هم از طراحی زیبا و جذابی برخوردار است و هم از نظر مشخصات و امکانات، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همواره سری Nova جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سری گوشی های هواوی بوده‌اند و نوا 8 هم به خوبی توانسته مسیر پرفروغ مدل‌های قبلی را ادامه دهد. این گوشی از قابلیت‌هایی بهره می‌برد که نمونه آنها را فقط در گوشی های پرچمدار و گران قیمت مشاهده می‌کنید.

گوشی هواوی Nova 8 دارای وزن 169 گرم، نمایشگر 6.57 اینچی اولد با وضوح 2340 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری EMUI 12، تراشه 7 نانومتری Kirin 820E، پردازشگر گرافیکی Mali-G57 شش هسته‌ای، 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 66 واتی است.

گوشی هواوی نوا 8

این گوشی همچنین به دوربین چهارگانه مجهز شده که شامل لنزهای 64 مگاپیکسلی استاندارد، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان می‌شود. در جلوی گوشی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی درون یک حفره کوچک قرار گرفته است. بدنه نوا 8 هم از جنس شیشه است و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی گوشی هواوی Nova 8 که در استودیوی گجت نیوز تهیه شده را مشاهده کنید و با مشخصات، طراحی و سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی میان رده جذاب بیشتر آشنا شوید. به زودی نیز بررسی کامل و جامع نوا 8 را در گجت نیوز منتشر خواهیم کرد.

ویدیوی بررسی گوشی هواوی نوا 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*