سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV

سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV – عصر فرمانروایان 4

عصر فرمانروایان 4 به یکی از محبوب‌ترین عناوین استراتژی این روزها تبدیل شده است. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV در مقایسه با نسخه‌های پیشین، پیشرفت چشمگیری داشته است و برای اجرای آن به سخت افزار نسبتا خوبی نیازمند هستید.

عصر فرمانروایان یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های استراتژیک تاریخ است که اخیرا با نسخه‌ی چهارم توانسته یک بار دیگر در مرکز توجه قرار بگیرد. شما یک‌بار دیگر در قلب مبارزات حماسی تاریخی قرار دارید و برای گسترش پادشاهی خود، می‌توانید راه‌های نوآورانه‌ای را به‌کار بگیرید.

بازیکنان میان 8 تمدن مختلف از انگلستان تا چین، حق انتخاب دارند و می‌توانند شهرهای بزرگی بسازند، همراه با سربازان به جنگ‌های زمینی و دریایی بروند و منابع اساسی خود را مدیریت کنند. بازی دارای یک بخش داستانی هم هست که شامل 35 ماموریت می‌شود و در یک بازه‌ی زمانی 500 ساله، از قرون وسطی اولیه (سده‌های تاریکی) تا دوران رنسانس اتفاق می‌افتد.

سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV

شما می‌توانید در نقش شخصیت‌های بزرگ تاریخی نیز ظاهر شوید، برای مثال همراه با ژان دارک برای فتح انگلستان قدم بردارید یا در نقش چنگیز خان، سربازان مغول را رهبری کنید. انتخاب با شماست و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنید، در تاریخ تاثیرگذار خواهند بود.

بازی Age of Empires IV از نظر گرافیکی، جهش قابل توجهی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است. شما برای تجربه‌ی بازی با پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده‌ی Core i5-6300U، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک اینتل HD 520 نیازمند هستید که نسبتا قابل است و تقریبا اکثر رایانه‌ها یا لپ تاپ‌های متوسط هم توانایی اجرا آن دارند.

البته مشخص نیست که از چنین سخت افزاری، چه نرخ فریمی می‌توان دریافت کرد اما با توجه به استراتژی بودن بازی، احتمالا در لحظات شلوغ، با اُفت فریم روبرو خواهید شد. همچنین ‌در باب یادآوری، قسمت سوم برای اجرا، به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌فورس 6800 همراه با 64 مگابایت حافظه‌ی ویدیویی نیازمند بود.

سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV

در سوی دیگر، برای تجربه‌ی بازی با بالاترین تنظیمات گرافیکی، به یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای، 16 گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس 970 نیاز دارید که اگرچه در حد و اندازه‌ی آثار گرافیکی این روزها نیست اما می‌تواند شما را راضی کند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Age of Empires IV

– سیستم عامل: ویندوز 10 / ویندوز 11 (نسخه‌‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-6300U @ 2.40GHz / ای ام دی Radeon RX Vega 11
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: اینتل HD 520 / انویدیا GT 610 / ای ام دی RX 460
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– برای بخش‌های آنلاین نیازمند به اینترنت هستید

سیستم پیشنهادی بازی عصر فروانروایان 4

– سیستم عامل: ویندوز 10 / ویندوز 11 (نسخه‌های‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-8600K @ 3.6 GHz / ای ام دی Ryzen 5 1600
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 / ای ام دی Radeon RX 570
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– برای بخش‌های آنلاین نیازمند به اینترنت هستید

توسعه‌ی این بازی از سال 2017 آغاز گردید و سرانجام در سال 2019 به صورت رسمی از سوی مایکروسافت رونمایی شد. بازی تا اینجا توانسته امتیازات خوبی دریافت کند و میانگین امتیاز 82 از 100 را در سایت متاکریتیک برای خود به ثبت رسانده است.

بازی Age of Empires IV تنها برای رایانه‌های شخصی انتشار یافته است. مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass) می‌توانند به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*