هواوی

هواوی با برگزاری رویداد معرفی محصول در امارات، عصر جدیدی در بازار تکنولوژی خاورمیانه آغاز کرد

رویداد معرفی محصول هواوی در امارت برگزار شد و این شرکت علاوه بر معرفی گوشی نوا 9 در این کشور، عصر جدیدی را در بازار تکنولوژی خاورمیانه آغاز کرد.

به تازگی رویداد معرفی محصول هواوی در امارات برگزار شد. هواوی در این رویداد منطقه‌ای، برخی فناوری‌ها و به طور ویژه، گوشی نوا 9 را در کشور امارت معرفی کرد. در این رویداد علاوه بر آشنایی کاربران با محصولات جدید Huawei، این شرکت عصر جدیدی را در بازار تکنولوژی خاورمیانه آغاز کرد و رویکرد تازه خود برای بازار خاورمیانه و غرب آسیا را به نمایش گذاشت. در ادامه این مطلب، مهم‌ترین اتفاقات رویداد معرفی محصول هواوی در امارات را گزارش می‌دهیم.

رویداد منطقه‌ای هواوی در امارات در روز 31 اکتبر 2021 یا 9 آبان 1400 برگزار شد و در آن شاهد معرفی انواع فناوری‌ها، خدمات و محصولات جدید این کمپانی بزرگ چینی برای بازار خاورمیانه بودیم. هدف اصلی هواوی از برگزاری این رویداد این بود که حضور پررنگ‌تر خود در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه را اعلام کند و در کنار این موضوع، محصولات جدیدی مثل ساعت هوشمند هواوی واچ 3، هدفون فری لیس و گوشی Nova 9 به طور رسمی برای عرضه در خاورمیانه معرفی و رونمایی شدند.

معرفی گوشی هواوی نوا 9 یکی از بخش‌های اصلی این مراسم بود. این گوشی، مشخصات رده بالایی مثل نمایشگر 120 هرتزی اولد با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778 جی، 8 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، شارژ سریع 66 واتی و طراحی بدنه شیشه‌ای با ظاهر زیبا و جذاب دارد. Nova 9 گزینه‌ای ایده‌آل و البته مقرون‌به‌صرفه در بازار گوشی های میان رده سطح بالا محسوب می‌شود و با عرضه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی، گروه‌های مختلف کاربران را هدف قرار داده است.

هواوی

اهداف هواوی از حضور در بازار خاورمیانه

اهداف و رویکرد شرکت Huawei برای حضور در بازار محصولات دیجیتال خاورمیانه و غرب آسیا، محدود به معرفی چند محصول جدید نیست. این شرکت با برگزاری یک رویداد رسمی در چنین ابعادی، فقط برای بازار کشورهای خاورمیانه نشان داده افق دید بسیار گسترده‌تری دارد. هواوی می‌خواهد فعالیت خود در بازار این منطقه رو به پیشرفت را بیشتر از همیشه گسترش دهد و محصولات خود را با تمرکز بیشتر و با در نظر گرفتن سلیقه کاربران این منطقه، روانه بازار این کشورها کند.

به این ترتیب کاربران منطقه خاورمیانه می‌توانند از قابلیت‌هایی استفاده کنند که پیش از این با وجود ارائه توسط تولیدکنندگان مطرح و بزرگ، برای کاربران این منطقه عرضه نشده بود و فقط به برخی از کشورهای غربی محدود می‌شد. اما هواوی به کاربران این منطقه احترام گذاشته و به دنبال این است که خواسته‌های آنها را برآورده کند. بنابراین راه ورود بسیاری از فناوری‌های پیشرفته دنیای تکنولوژی و دیجیتال به کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه‌های آنها، توسط هواوی هموار می‌شود.

هواوی یک شرکت مطرح در حوزه فناوری اینترنت اشیا و یکپارچه‌سازی دستگاه‌های دیجیتال جهت ارائه تجربه زندگی هوشمند محسوب می‌شود و حالا قصد دارد علاوه بر عرضه محصولات جدید خود، به‌روزترین و مدرن‌ترین فناوری‌ها را نیز به این منطقه وارد کند.

راهکار سوپر دیوایس هواوی برای ارتباط ابزارهای هوشمند آینده

چه فناوری‌ها و تکنولوژی‌هایی می‌توانند تاثیرگذاری زیادی در راستای تحقق زندگی هوشمند داشته باشند؟ یکی از چشم‌اندازهای هواوی، پلتفرم یکپارچه هارمونی است که می‌تواند تمام دستگاه‌های هوشمند را به هم متصل کند و تجربه‌ای بدون درنگ و یکپارچه را در هر جایی به کاربران ارائه دهد.

هواوی

قابلیت سوپر دیوایس – Super Device یکی از زیرمجموعه‌های اکوسیستم هارمونی است که طراحی شده تا زبان مشترکی را بین دستگاه‌های مختلف با توانایی‌های متفاوت ارائه کند. پشتیبانی دستگاه‌های مختلف از زبان اتصالات و شبکه‌های متفاوت، یکی از محدودیت‌های موجود در تحقق بستر یکپارچه محسوب می‌شود که به مانعی برای اتصال چندین نوع دستگاه به یکدیگر تبدیل شده است. هواوی با تکمیل اکوسیستم Harmony و پلتفرم یکپارچه Super Device کلید این قفل را در اختیار کاربران ویژه خود در منطقه خاورمیانه قرار می‌دهد.

با استفاده از قابلیت سوپر دیوایس می‌توانید یک گوشی هوشمند را به آسانی به مانیتور متصل کنید یا آهنگ مورد علاقه خود را از طریق اسپیکر هوشمند پخش کنید، با اتصال تلویزیون و گوشی هوشمند، یک مکالمه تصویری جذاب انجام دهید و با ترکیب آن با ساعت هوشمند، اعلان‌های دریافتی را روی این گجت هوشمند به نمایش دربیاورید.

همچنین با قابلیت Super Device، امکان به اشتراک گذاشتن محتوا به صورت آنی و بدون وقفه فراهم می‌شود. برای تحقق این هدف، یک کنترل‌گر به عنوان منبع اصلی و یک تا چند کنترل شونده به عنوان دستگاه مجری قرار می‌گیرد و می‌توانید به آسانی با کشیدن و رها کردن، محتوای موجود در منبع اصلی را به دستگاه‌های متصل دیگر منتقل کنید. این محتوا می‌تواند شامل عکس، فایل، برنامه یا هر داده و قابلیت دیگری باشد.

هواوی

جمع بندی

برنامه‌های مهم هواوی برای کاربران منطقه خاورمیانه و از جمله ایران، به همین موارد ختم نمی‌شود، اما این شرکت بزرگ چینی رویکرد جدیدی را برای ارائه فناوری‌های جدید و مهم خود به کاربران این منطقه در نظر گرفته و به این ترتیب می‌توانیم آینده جذابی را برای محصولات و سرویس‌های هواوی در منطقه ما متصور باشیم.

این یک اتفاق مثبت است که می‌توانیم شاهد عرضه محصولات جدید به همراه قابلیت‌های آسان کننده و لذت‌بخش‌ کننده زندگی باشیم و هواوی از مهم‌ترین شرکت‌های پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود. از جمله محصولات جدیدی که برای عرضه در بازار خاورمیانه در نظر گرفته شده می‌توان به گوشی هوشمند Nova 9، ساعت هوشمند Huawei watch 3 و قابلیت‌هایی مثل سوپر دیوایس اشاره کنیم که گام مهمی در تحقق رویکرد جدید هواوی به شمار می‌روند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*