هواوی نوا ۹‍

هواوی نوا ۹ با نمایشگر OLED و چیپست اسنپدراگون 778G وارد بازار شد

گوشی هواوی نوا ۹ برای ورود به بازار اروپا معرفی شد. nova 9 به یک نمایشگر OLED و چیپست 4G اسنپدراگون 778G کوالکام مجهز است.

نزدیک یک ماه بعد از رویداد معرفی در چین، گوشی هواوی نوا ۹ آماده ورود به بازارهای جهانی شد. ساعاتی پیش هواوی در وین میزبان یک رویداد جهانی بود که در آن از گوشی nova 9 رونمایی کرد. اگرچه برخلاف تصور، نسخه پرو این گوشی معرفی نشد.

 

گوشی نوا 9 به چیپست 4G اسنپدراگون 778G مجهز است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. به این باید یک نمایشگر خمیده آبشاری ۶.۵۷ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و یک باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۶۶ وات را هم اضافه کنیم.

هواوی نوا ۹

دوربین اصلی روی قاب پشتی این گوشی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی RYYB استفاده می‌کند که یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هم آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری نیز این گوشی اندروید ۱۱ و پوسته سفارشی EMUI 12 را ارائه می‌کند و خبری از خدمات موبایل گوگل هم نیست.

هواوی نوا ۹

هواوی گوشی nova 9 خودش را با قیمت ۴۹۹ یورو و در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازارهای اروپایی می‌کند. هواوی همچنین به مدت یک سال و یک مرتبه در صورت بروز شکستگی برای نمایشگر گوشی خودش، آن را رایگان تعویض خواهد کرد. همچنین اگر شما این گوشی را همین حالا پیش‌خرید کنید، در کنار خود گوشی یک جفت ایرباد بی‌سیم FreeBuds 4 را هم هدیه خواهید گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*