ثبت نام فیدلیتی

اگر قصد ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را دارید، حتما این ترفندهای سایت بهمن موتور را یاد بگیرید

اگر قصد ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی، دو محصول شرکت بهمن موتور برای بازار ایران را دارید، با انجام دادن این ترفندهای سایت بهمن موتور شانس موفقیت شما بیشتر می‌شود.

پس از آن که بهمن موتور اعلام کرد قصد دارد فروش نقدی دو محصول جدید خود یعنی فیدلیتی و دیگنیتی را آغاز کند، برخی از متقاضیان به فکر پیدا کردن راه‌هایی برای کسب موفقیت در ثبت نام این دو خودرو افتادند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که می‌خواهید در طرح‌های فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ثبت نام کنید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از ترفند‌های مناسب برای ثبت نام در این طرح آشنا شوید.

ترفند‌هایی برای موفقیت در ثبت‌ نام فیدلیتی و دیگنیتی

ثبت نام فیدلیتی

1. در صورت بلاک شدن IP مودم را فورا خاموش و روشن کنید

سایت فروش بهمن موتور برای این که بتواند متقاضیان ثبت نام خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی را مدیریت کند، برخی از مراجعه‌کنندگان را برای مدت کوتاهی بلاک می‌کند تا بدین واسطه شرایط ثبت نام برای افراد دیگر محیا شود. اگر شما نیز به این مشکل برخورد کردید، فورا مودم اینترنت خود را خاموش و روشن کنید تا IP تغییر کند.

2. توسط چند نفر تلاش کنید

در سیستم فروش بهمن موتور، چند نفر می‌توانند با یک مشخصات ثبت نام کنند و از میان این افراد هر شخصی که سریع‌تر از بقیه به درگاه پرداخت دسترسی پیدا کرد می‌تواند مبلغ مد نظر را پرداخت کند.

۳. برای دریافت رمز پرداخت از نرم افزارهای رمزیاب استفاده کنید

در صفحه پرداخت برای دریافت رمز پرداخت از طریق پیامک اقدام نکنید،‌ زیرا احتمال دارد که پیامک را پس از پایان زمان صفحه پرداخت دریافت کنید و به این دلیل از انجام مراحل بعدی بازبمانید. از این رو بهتر است که برای انجام این کار به سراغ نرم‌ فزار‌های رمزیاب بروید.

۴. به سراغ خودروهای ظرفیت بیشتر بروید

یکی دیگر از ترفند‌هایی که می‌تواند احتمال موفقیت شما در ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را افزایش دهد، انتخاب خودروهای دارای ظرفیت بیشتر است. مثلا اگر قصد ثبت نام فیدلیتی را دارید به سراغ رنگ سفید بروید، چرا که این رنگ نسبت به رنگ مشکی ظرفیت بیشتری دارد. همچنین برای ثبت نام دیگنیتی نیز به سراغ تریم مشکی بروید، زیرا با ثبت نام در تریم مارون شانس زیادی نخواهید داشت.

۵. طولانی شدن مرحله اعتبارسنجی

ممکن است که در مرحله اعتبارسنجی وقت زیادی را از دست بدهید. در صورتی که زمان انتظار شما در این مرحله از ۱۵ دقیقه بیشتر شود باید خود را حذف شده بدانید. لازم به ذکر است که تاکنون بسیاری از متقاضیان گرفتار این موضوع شده‌اند.

ثبت نام فیدلیتی

در انتها باید خاطرنشان کنیم که نباید خیلی زیاد به موفقیت در ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی امیدوار باشید،‌ زیرا همواره تعداد متقاضیان ثبت نام این خودروها بسیار زیاد است.