هایسنس F60

هایسنس این گوشی را برای افراد کهنسال ساخته است؛ با Hisense F60 آشنا شوید

گوشی هایسنس F60 معرفی شد. Hisense ادعا می‌کند این گوشی 5G را برای افراد کهنسال توسعه داده است. اف 60 ویژگی‌های خاصی دارد که زندگی را برای این افراد راحت‌تر می‌کند.

شرکت چینی هایسنس از گوشی 5G جدید خود با نام Hisense F60 5G رونمایی کرد. افراد کهنسال معمولا رابطه خوبی با گوشی‌های هوشمند ندارند؛ اما هایسنس اف 60 با ویژگی‌هایی همراه شده که می‌تواند آنها را به خود جذب کند.

هایسنس F60؛ یک گوشی 5G ایده‌آل برای سالمندان

شرکت سازنده اعلام کرد که این ویژگی‌ها در چهار دسته حفاظت خانواده، حفاظت سلامتی، تعامل حداقلی و لذت بردن از زندگی قرار می‌گیرند. در بخش حافظت خانواده چهار ویژگی دستیار از راه دور برای ارتباط صوتی، حصار الکترونیک برای حرکت در محدوده ایمن، کلید SOS برای درخواست کمک در مواقع اضطراری و تشخیص افتادن از طریق حسگر وجود دارند.

هایسنس F60

در بخش حفاظت از سلامتی نیز هایسنس حسگر‌هایی را برای اندازه‌گیری دمای بدن، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون در گوشی جدیدش قرار داده تا افراد مسن بتوانند وضعیت سلامتی خود را ارزیابی کنند. علاوه بر این، الگوریتم ارزیابی سلامتی هایسنس نیز گزارش خود از وضعیت سلامتی کاربر را ارائه می‌دهد تا خطر بیماری‌های قلبی کاهش پیدا کند.

هایسنس F60 به یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی +Full HD مجهز شده است و از تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. همچنین این گوشی خاص به همراه سیستم عامل اندروید عرضه شده است و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات می‌گیرد.

در بخش دوربین نیز شاهد به کار‌گیری ۳ دوربین در بدنه پشتی گوشی هستیم که شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی،‌ حسگر ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو می‌شوند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم داخل حفره نمایشگر قرار گرفته است.

هایسنس از آيکون‌های ساده و فوت‌های بزرگ در رابط کاربری استفاده کرده است و با کاهش عمق منو‌ها و اطلاعات موجود در آنها از پیچیدگی آنها کاسته است. در واقع با یک رابط کاربری مینیمال مواجه هستیم.

شرکت سازنده ادعا می‌کند که هایسنس F60 5G را برای کاربری‌های عمومی بهینه کرده است. این شرکت برنامه‌هایی که معمولا توسط افراد کهنسال استفاده می‌شود را به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب کرده است تا احتمال نصب برنامه‌های مخرب را کاهش دهد.