گرانترین تلویزیون های بازار

نگاهی به گرانترین تلویزیون های بازار ؛ جی پلاس ایرانی 220 میلیون تومان!

در این مطلب قصد داریم گرانترین تلویزیون های بازار ایران را به شما معرفی کنیم؛ جایی که یک تلویزیون ایرانی جی پلاس با قیمت 220 میلیون تومان فروخته می‌شود.

گرانترین تلویزیون‌ های بازار کشور هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا این تلویزیون های لاکچری را به شما معرفی کنیم.

با گرانترین تلویزیون های بازار آشنا شوید

گرانترین تلویزیون های بازار

تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-98JB با قیمتی در حدود ۲۱۲ تا ۲۲۰ میلیون تومان به عنوان گران ترین تلویزیون بازار شناخته می‌شود. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه دوم تلویزیون لمسی ۸۹ اینچی سی تاچ مدل TSH98 با قیمتی در حدود ۲۱۲ میلیون تومان قرار گرفته است.

تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰ نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۹۵ میلیون تومان را کنار بگذارید. جایگاه چهارم در اختیار تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰ سایز ۸۹ اینچ قرار گرفته است. این محصول با قیمتی در حدود ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل ۵۵Q۷۸۸۰ با قیمت ۸۴ میلیون تومان رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه ششم با قیمتی در حدود ۸۴ تا ۸۵ میلیون تومان تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۷۵ اینچ مدل Samsung ۷۵NU۸۹۰۰ LED ۴K UHD TV – اسمارت  SMART قرار گرفته است.

تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل ۶۵Q۷۸C نیز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. این محصول هم‌اکنون ۸۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در رتبه هفتم نیز تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۶۵MU۱۰۰۰۰ سایز ۶۵ اینچ به چشم می‌خورد. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۷۱ تا ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

جایگاه هشتم با قیمتی در حدود ۶۷ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۷۰ میلیون و ۶۷۴ هزار تومان به تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED۶۵C۸GI سایز ۶۵ اینچ اختصاص پیدا کرده است. تلویزیون LED هوشمند سامسونگ ۷۰ اینچ مدل ۷۰KU۷۹۷۰ نیز با قیمت حدود ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در رتبه نهم قرار گرفته است. رتبه دهم به تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED۶۵E۸GI تعلق گرفته است. این محصول هم‌اکنون ۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۷۵SK۸۱۰۰۰GI نیز با قیمت ۶۵ میلیون تومان در رتبه یازدهم قرار گرفته است. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه دوازدهم تلویزیون LED شهاب ۸۶ اینچ مدل ۸۶SH۱۰۱۵k با قیمت ۶۴ میلیون تومان قرار گرفته است.

رتبه دوازدهم هم در اختیار تلویزیون LED هوشمند ام جی اس ۸۶ اینچ مدل S۸۶UB۹۱۱۱W قرار دارد. این محصول در بازار کشور در حدود ۶۲ میلیون ۹۵۰ هزار تومان تا ۶۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در جایگاه سیزدهم تلویزیون دوو مدل DLE-K۴۳۰۰ با قیمتی در حدود ۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

تلویزیون OLED و ۴K سونی مدل Sony LED ۴K Smart tv ۵۵A۹G رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید مبلغی در حدود ۶۱ تا ۶۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان را کنار بگذارید. در انتهای جدول گرانترین تلویزیون های بازار ایران نیز تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ با قیمت حدود ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به چشم می‌خورد.

گرانترین تلویزیون های بازار

نام و مدل

قیمت

تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-۹۸JB

از ۲۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون لمسی ۹۸ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH۹۸

۲۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰

۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰ سایز ۸۲ اینچ

از ۹۲,۷۰۰,۰۰۰ تا ۹۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل ۵۵Q۷۸۸۰

۸۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۷۵ اینچ مدل Samsung ۷۵NU۸۹۰۰ LED ۴K UHD TV – اسمارت SMART

از ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل ۶۵Q۷۸C

۸۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۶۵MU۱۰۰۰۰ سایز ۶۵ اینچ

از ۷۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۷۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED۶۵C۸GI سایز ۶۵ اینچ

از ۶۷,۹۹۹,۰۰۰ تا ۷۰,۶۷۴,۰۰۰ تومان

تلویزیون LED هوشمند سامسونگ ۷۰ اینچ مدل ۷۰KU۷۹۷۰

۶۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED۶۵E۸GI

۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۷۵SK۸۱۰۰۰GI

 65,000,000 تومان

تلویزیون LED شهاب ۸۶ اینچ مدل ۸۶SH۱۰۱۵k

۶۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون LED هوشمند ام جی اس ۸۶ اینچ مدل S۸۶UB۹۱۱۱W

از ۶۲,۹۵۰,۰۰۰ تا ۶۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون دوو مدل DLE-K۴۳۰۰

۶۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون OLED و ۴K سونی مدل Sony LED ۴K Smart tv ۵۵A۹G

از ۶۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۶۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ

از ۶۰,۹۰۰,۰۰۰ تا ۶۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*