آپدیت بزرگ تلگرام

آپدیت بزرگ تلگرام با چند قابلیت جدید منتشر شد؛ پیمایش فوق سریع و نمای تقویم برای فایل‌های ارسالی

آپدیت بزرگ تلگرام منتشر شد. در نسخه جدید Telegram قابلیت‌هایی از جمله پیمایش فوق سریع و نمای تقویم را برای فایل‌های ارسالی ارائه می‌شود.

پیام‌رسان تلگرام به‌روزرسانی بزرگ دیگری را دریافت کرد. آپدیت بزرگ تلگرام راه‌های جدیدی را برای پیدا کردن عکس‌های قدیمی در محتوای اشتراک گذاشته شده با پیمایش فوق سریع ارائه می‌کند و امکانات جدیدی از جمله یک نمایش تقویم، تم‌های Global Chat، نام‌گذاری منحصر به فرد چت‌ها در نسخه iOS و چندین ویژگی دیگر را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

این به‌روزرسانی جدید شامل قابلیتی به نام حالت فوق سریع می‌شود که وقتی در حال پیمایش در گالری عکس‌ها و اسناد به اشتراک گذاشته هستید می‌توانید از آن استفاده کنید. یا آنکه یک نمای تقویمی در دسترس قرار می‌گیرد که به شما اجازه می‌دهد اسناد اشتراک گذاشته شده را بر اساس تاریخ مشاهده کنید.

انتشار آپدیت بزرگ تلگرام

پیمایش بسیار سریع

پیام‌رسان تلگرام به قابلیت پیمایش سریع برای فایل‌های چندرسانه‌ای اشتراک گذاشته شده در هر چت مجهز شده است. هر چت در تلگرام دارای یک صفحه برای دسترسی به فایل‌های اشتراک گذاشته شده است که تمام عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌ها و آهنگ‌های ارسال شده برای آن کاربر را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این یک نوار زمانی هم به اپلیکیشن اضافه تلگرام اضافه شده است که می‌توانید با استفاده از آن سریع‌تر بین فایل‌ها پیمایش کنید.

آپدیت بزرگ تلگرام همچنین قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی را هم به صفحه فایل‌های چندرسانه‌ای اشتراک‌گذشته شده اضافه کرده است که می‌تواند به دید بهتر و پیدا کردن آسان‌تر فایل مورد نظر کمک کند.

آپدیت بزرگ تلگرام

نمای تقویم

کاربران اکنون می‌توانند بر اساس یک زمان خاص بین محتواهای اشتراک گذاشته شده بچرخید و فوراْ به آنچه دنبالش هستید دسترسی پیدا کنید. با فشردن نوار زمان وارد یک نمایش تقویم با پیش‌نمایشی از محتوای هر روز ماه خواهید شد. شما می‌توانید روی هر روزی از سال که خواستید کلیک کنید تا تمام محتوای ارسال/ دریافت شده در آن تاریخ را مشاهده کنید.

آپدیت بزرگ تلگرام

درخواست پیوستن به کانال‌ها

کانال‌ها و چت‌ها نیز در این آپدیت جدید تغییراتی پیدا کرده‌اند. آخرین به‌روزرسانی تلگرام لینک‌های دعوت را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فرصت پیوستن به آن گروه یا کانال را در اختیار دیگر دوستان خود هم بگذارند. سپس ادمین‌ها می‌توانند کنترل کنند که چه کسی می‌تواند وارد گروه شود و مکالمات را مشاهده کند.

آپدیت بزرگ تلگرام

از دیگر ویژگی‌هایی که آپدیت جدید تلگرام به ارمغان میاورد می‌توان به ایموجی‌های تعاملی جدید اشاره کرد که کاربر می‌تواند با ارسال آن‌ها، افکت‌های تصویری تمام صفحه زیبایی را برای چندین لحظه به نمایش بگذارد.

نسخه آی او اسی تلگرام هم دستخوش تغییراتی شده که شامل Global Chat جدید می‌شود. تلگرام همچنین گزینه جدیدی را برای نمایش زمان تقریبی رسیدن به مکان‌های مشترک و گزینه اضافه کردن سریع کامنت‌ها برای عکس‌های ارسالی را ارائه می‌کند.

آپدیت بزرگ تلگرام

همین حالا می‌توانید نسخه جدید تلگرام را از طریق App Store روی آیفون یا Play Store روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*