هواوی nova 9

نگاهی به مهم ترین قابلیت های کلیدی گوشی هواوی nova 9

گوشی هواوی nova 9 به تازگی معرفی و وارد بازار شده است. در این مطلب نگاهی به مهم ترین قابلیت های کلیدی هواوی نوا 9 می‌اندازیم.

هواوی جزو موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه گوشی های میان رده محسوب می‌شود و محصولات میان رده این شرکت، علاوه بر پاسخگویی به نیاز کاربران، قیمت بسیار مناسبی دارند. گوشی هواوی نوا 9 – Huawei Nova 9 یک گوشی هوشمند میان رده است که اخیرا معرفی و وارد بازار شده و با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری و قابلیت‌های چشمگیر خود توانسته به گزینه‌ای ایده‌آل برای تمام کاربران تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین قابلیت های کلیدی گوشی هواوی nova 9 را معرفی و بررسی کنیم و ببینیم خرید این گوشی میان رده جدید چقدر ارزشمند خواهد بود.

سری گوشی های Nova هواوی همیشه علاوه بر برخورداری از بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته‌اند و گوشی نوا 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی به تازگی معرفی شده و دارای ظاهری جذاب و مدرن در حد و اندازه گوشی های پرچمدار، به همراه انبوهی از ویژگی‌های بالارده است.

بدنه مهندسی شده با طراحی خیره کننده، سخت افزار و دوربین قدرتمند، باتری و شارژر توانمند و نمایشگر عالی در کنار هم یک ترکیب ایده‌آل را به وجود آورده‌اند که این گوشی را به انتخابی مناسب برای تمام کاربران علاقه‌مند به محصولات میان رده تبدیل کرده است. اما چه دلایلی باعث شده‌اند گوشی هواوی nova 9 مورد توجه سخت‌پسندترین و خاص‌ترین کاربران قرار بگیرد؟

ویژگی های مهم گوشی هواوی nova 9

بدنه باریک و ظریف با طراحی زیبا

در طراحی گوشی هواوی نوا 9 به زبان طراحی گوشی های پرچمدار این شرکت چینی توجه شده و به این ترتیب با یک گوشی زیبا، مدرن، خوش‌دست و سبک روبه‌‌رو هستیم.

هواوی nova 9

این گوشی در چهار رنگ آبی پرستاره، بنفش، سبز یشمی و مشکی به بازار عرضه می‌شود که همه آنها به خوبی زیبایی دستگاه را در ابعاد مختلف به نمایش می‌گذارند. حاشیه‌های بسیار باریک، هم برای دور نمایشگر و هم برای فریم قاب دستگاه، نکته دیگری است که در طراحی این گوشی جلب توجه می‌کند.

ماژول دوربین پشتی گوشی، ساختار هماهنگی دارد و مشابه گوشی پرچمدار P50 هواوی طراحی شده است. این سبک طراحی هم نشان و امضای هواوی را به نمایش می‌گذارد و هم رنگ هماهنگ با بدنه در حلقه دور سنسور بزرگ، ظاهر زیبا و جذابی را به وجود آورده است.

هواوی nova 9

هواوی نوا 9 ارگونومی مناسبی هم دارد و این گوشی با وجود برخورداری از نمایشگر 6.57 اینچی، به لطف کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر، بسیار خوش‌دست بوده و کاربران مختلف با ابعاد دست متفاوت می‌توانند به راحتی آن را در دست بگیرند و از آن استفاده کنند.

نمایشگر اولد با نرخ تازه سازی 120 هرتزی

هواوی nova 9 در بخش نمایشگر نیز دست کمی از گوشی های پرچمدار و گران‌قیمت ندارد. هواوی در این گوشی از بهترین نمایشگر بین محصولات میان رده بازار استفاده کرده که ترکیبی از ویژگی‌های بالارده و مخصوص کاربران سخت‌پسند و گیمرها در آن ارائه شده است.

هواوی nova 9

این گوشی میان رده از نمایشگر 6.57 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 بهره می‌برد و به این ترتیب در بین گوشی‌هایی با نمایشگر کشیده و مناسب امور چند رسانه‌ای مثل تماشای فیلم و انجام بازی‌های استراتژیک و شوتر قرار گرفته است. نمایشگر گوشی 89.9 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده تا از تماشای فیلم و ویدیو در آن نهایت لذت را ببرید.

نمایشگر اولد نوا 9 دارای نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی متغیر است. نرخ نوسازی بالای تصویر در نمایشگر گوشی‌ها باعث می‌شود در زمان بازی کردن، تجربه‌ای روان و هیجان‌انگیز را داشته باشید و به عنوان مثال بازی‌هایی مثل پابجی موبایل را می‌توانید با حداکثر نرخ فریم و با رزولوشن و کیفیت بالا در این گوشی اجرا کنید.

هواوی nova 9

متغیر بودن نرخ تازه سازی تصویر در نمایشگر نوا 9 به این معناست که وقتی در حال وبگردی یا گشت و گذار در شبکه های اجتماعی هستید، نرخ نوسازی نمایشگر به طور خودکار به 60 هرتز کاهش پیدا می‌کند تا به این ترتیب در مصرف باتری گوشی نیز صرفه‌جویی شود. این تغییر هوشمند، حس بهتری را در استفاده از گوشی ایجاد می‌کند و در مصرف باتری و مدیریت شارژدهی گوشی نیز تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

هواوی nova 9

علاوه بر این، نرخ پایش لمس 300 هرتزی و پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی منجر به این می‌شود که تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را در زمان بازی کردن داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر نوا 9 می‌توان به پشتیبانی از فضای رنگی P3، توان نمایش 1.07 میلیارد رنگ با کنتراست بالا و قابلیت نمایش محتوای اچ دی آر اشاره کرد. همچنین این نمایشگر موفق شده گواهینامه محافظت از چشم در برابر نور آبی را دریافت کند.

مجموع این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها باعث شده نمایشگر هواوی nova 9 جزو بهترین‌ها در بین گوشی های میان رده به شمار برود.

عکاسی لذت‌بخش با دوربین 50 مگاپیکسلی

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که همواره بهترین دوربین‌ها را در محصولات خود، حتی در بین محصولات میان رده ارائه می‌کند. نرم افزار دوربین هواوی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا تجربه بهتری در عکاسی و فیلمبرداری داشته باشید و بتوانید عکس‌های باکیفیت‌تر و زیباتری را ثبت کنید. گوشی هواوی nova 9 نیز در ادامه همین مسیر، به دوربین چهارگانه جذاب و باکیفیتی مجهز شده که تجربه عکاسی لذت‌بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی به فیلتر رنگی RYYB مجهز شده و سنسور آن می‌تواند تا 40 درصد بیشتر از مدل‌های مشابه، نور محیط را به خود جذب کند.

هواوی nova 9

کاربران با استفاده از این ترکیب می‌توانند تصاویر بسیار روشن‌تری را نسبت به دوربین رقبای هم‌رده ثبت کنند. موتور پردازشی XD Fusion Engine هواوی هم با پردازش سریع حجم عظیمی از اطلاعات دریافتی از سنسورهای دوربین به بهبود وضوح عکس‌ها کمک خواهد کرد. الگوریتم‌های هوش مصنوعی نیز در دوربین هواوی nova 9 به کار رفته که تاثیر به‌سزایی در بهبود کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین‌های گوشی دارند.

در شب و محیط‌های تاریک نیز می‌توانید عکاسی لذت‌بخشی را تجربه کنید و تقریبا هیچ زاویه تاریکی در عکس‌های شما وجود نخواهد داشت و در عین حال، ترکیب رنگ نیز تغییری را تجربه نمی‌کند. هواوی در دوربین نوا 9 به عکاسی از سوژه‌های متحرک نیز توجه داشته و با توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی، این امکان را فراهم کرده تا سنسور دوربین با تشخیص دادن حرکت در زمان مناسب و با فوکوس متناسب، عکس‌های فوق‌العاده‌ای را از لحظات هیجان‌انگیز شما به ثبت برساند.

قابلیت اسلوموشن یا فیلمبرداری صحنه آهسته هم در دوربین نوا 9 بهبود پیدا کرده و در زمان ثبت تایم لپس‌ها نیز الگوریتم‌های هوش مصنوعی به کمک شما می‌آیند. استفاده از قابلیت به اشتراک گذاشتن منابع از دیگر نکات جالب توجه است که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند عکس‌ها و محتواهای داخل گوشی خود را روی همه دستگاه‌های موجود در پلتفرم سوپر دیوایس منتقل و مشاهده کنند.

هواوی nova 9

هواوی علاقه‌مندان به عکاسی سلفی را نیز از یاد نبرده و سنسور 32 مگاپیکسلی جذابی را به عنوان دوربین سلفی درون یک حفره کوچک روی نمایشگر تعبیه کرده است. دوربین سلفی هواوی nova 9 وضوح بالایی دارد و رنگ‌ها را واقعی‌تر و جزئیات را غنی‌تر از همیشه به ثبت می‌رساند و شما می‌توانید عکس‌های سلفی جذاب، زیبا و واضحی را بگیرید.

دوربین هواوی نوا 9 از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K نیز بهره می‌برد و وجود قابلیت AIS کمک می‌کند تا تصاویری ثابت و بدون لرزش را در هنگام حرکت ثبت کنید. نوا 9 انتخابی ایده‌آل برای کاربرانی است که اهل انتشار ویدیوهای لایو در شبکه های اجتماعی هستند و این دسته از کاربران می‌توانند به صورت همزمان با دوربین اصلی و دوربین سلفی فیلمبرداری کنند.

شارژ سریع 66 واتی

هواوی همواره در استفاده از شارژرهای سریع و قدرتمند و الگوریتم‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی پیشرو بوده و گوشی نوا 9 نیز در همین راستا از شارژر فوق سریع 66 واتی بهره می‌برد که می‌تواند در کمترین زمان، باتری گوشی شما را مجددا شارژ کند.

هواوی nova 9

استفاده از شارژر 66 واتی و فناوری سوپر شارژ باعث شده باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی این گوشی فقط در مدت 38 دقیقه از  صفر تا صد در صد شارژ شود. به این ترتیب هواوی نوا 9 تقریبا رقیبی از نظر سرعت شارژ در بین گوشی های میان رده نخواهد داشت. هوش مصنوعی در جابه‌جایی رابط کاربری استفاده شده و علاوه بر این، وجود نرم افزار اختصاصی هواوی، گوشی نوا 9 را به یک گوشی کم مصرف با شارژدهی بالا تبدیل کرده است. کاربران با این گوشی می‌توانند در هر زمانی که بخواهند از تماشای فیلم یا بازی کردن لذت ببرند و نگران خالی شدن شارژ گوشی خود نباشند.

پلتفرم نرم افزاری منحصربه‌فرد

هواوی نوا 9 از رابط کاربری EMUI 12 بهره می‌برد. این رابط کاربری، جدیدترین نسخه مبتنی بر اندروید هواوی محسوب می‌شود و به همراه آن، انبوهی از قابلیت‌های سیستم عامل اختصاصی هارمونی نیز ارائه شده است.

هواوی nova 9

شما فقط با کشیدن یک انگشت خود روی نمایشگر می‌توانید به تمام امکانات نرم افزاری گوشی دسترسی داشته باشید. این امکان وجود دارد که به راحتی از قابلیت Huawei Share استفاده کنید و فایل‌های داخل گوشی خود را روی لپ تاپ اجرا کنید یا نمایشگر گوشی را با دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. برنامه MeeTime نیز برای انجام تماس‌های ویدیویی ارائه شده و علاوه بر آن استفاده از سیستم فایل توزیع شده جدید باعث شده بتوانید از طریق لپ تاپ به اسناد یا عکس‌های گوشی هوشمند خود به راحتی و با سرعت بالا دسترسی داشته باشید.

هواوی nova 9

جمع بندی

هواوی nova 9 یک گوشی میان رده جذاب با قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده و کاربردی به همراه قیمتی مناسب است. مجموعه دوربین این گوشی، بهبودهای سخت افزاری را تجربه کرده و علاوه بر آن با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکانات جالب و کاربردی را برای عکاسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نوا 9 را به یک گوشی دوربین‌محور تبدیل می‌کند.

طراحی زیبا و مدرن هواوی نوا 9 ما را به یاد گوشی های پرچمدار این شرکت می‌اندازد و حس لوکس بودن را به شما القا خواهد کرد. این گوشی از فناوری شارژ فوق سریع 66 واتی نیز بهره می‌برد و با وجود داشتن باتری بزرگ، بسیار کم‌مصرف است، شارژدهی خوبی دارد و سریع شارژ می‌شود.

در نهایت باید بگوییم که هواوی nova 9 یک گوشی پرچمدار در لباس میان رده است که کاربران برای داشتن آن مجبور نیستند هزینه‌های گزافی را پرداخت کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*