لپ تاپ 2 در 1 هواوی

لپ تاپ 2 در 1 هواوی به جنگ مایکروسافت سرفیس می‌آید

لپ تاپ 2 در 1 هواوی از جمله جدیدترین محصولات تجاری این کمپانی برای رقابت با محصولات مایکروسافت سرفیس پرو است.

بر اساس اخباری که به تازگی درز پیدا کرده, هواوی خود را برای عرضه نسل جدیدی از خانواده لپ تاپ‌های میت بوک، که یک لپ تاپ 2 در 1 مشابه محصولات مایکروسافت سرفیس پرو است، آماده می‌کند.

منشا این خبر یک کاربر معروف به نام ChanganDigital در وبسایت میکروبلاگینک چینی وبیو است که ادعا می‌کند این محصول جدید هواوی در 17 نوامبر (دو هفته دیگر) عرضه خواهد شد. از جزئیات این محصول اطلاعاتی در دست نیست اما طبق ادعای ناشر این لپتاپ 709 گرمی ضخامت کمی دارد و بخش وسیعی از پنل جلویی دستگاه متعلق به نمایشگر کم حاشیه آن است.

جدیدترین لپ تاپ 2 در 1 هواوی با یک برچسب قیمتی بالاتر از نمونه‌های قبلی MateBook E عرضه خواهد شد و احتمالا 1100 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. ناگفته نماند این غول چینی پیشتر نیز لپ تاپ‌های 2 در 1 طراحی و تولید کرده است که MateBook E در سال 2017 و جانشین آن در سال 2019 تجارب قبلی آن هستند. لپ تاپ‌های 2 در 1 هواوی از نوع جدا شونده هستند، بدان معنا که می‌توان صفحه کلید را از دستگاه جدا و آن را همچون یک تلبت مورد استفاده قرار داد. ضمن اینکه لپ تاپ به نمایشگر لمسی و قلم نیز مجهز است.

با وجود تحریم‌هایی که گریبانگیر هواوی هستند، این کمپانی برای تامین پردازنده‌های کامپیوتری از اینتل و AMD مشکلی ندارد. نخستین لپ تاپ 2 در 1 هواوی از پردازنده اینتل نیرو می‌گرفت، در حالی که جانشین آن در سال 2019 با پردازنده ARM و چیپست اسنپدراگون 850 راهی بازار شد. حال مشخص نیست سازنده برای نسخه 2021 این لپ تاپ مجددا به سراغ اینتل رفته یا تصمیم به ادامه کار با ARM دارد. هرچند با توجه به یک عکس از صفحه فروش یکی از خرده فروش‌های آنلاین چینی احتمالا قلب تپنده این لپ تاپ پردازنده اینتل باشد.

بد نیست بدانید هواوی از جمله پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ در چین محسوب می‌شود و از نظر فروش در خاک خود پس از لنوو، دل، اچ پی و ایسوس در جایگاه پنجم قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*