سریال Hanna

سریال Hanna با فصل سوم به پایان خواهید رسید

پخش فصل سوم سریال Hanna – هانا به‌زودی آغاز می‌شود و طبق اعلام سرویس آمازون پرایم، نباید منتظر فصل‌های بیشتری از آن باشید.

سریال Hanna که از فیلمی به همین نام، محصول سال 2011 اقتباس شده است، با فصل سوم به پایان خواهد رسید.

پخش این سریال از سال 2019 آغاز شد و ساخت آن را دیوید فار (David Farr) برعهده داشته است که تا پیش از این، در نگارش فیلمنامه‌ی نسخه‌ی سینمایی نیز همکاری کرده بود.

داستان در رابطه با یک مامور سیا است که زنان باردار را استخدام می‌کند تا با تغییر ژن نوزادان‌شان، آن‌ها را به ابرسرباز تبدیل کند. اریک (Erik) اما عاشق یکی از این زنان به نام جوآنا می‌شود و همراه با او فرار می‌کند. پس از مرگ جوآنا، اریک تصمیم می‌گیرد تا فرزند او را پرورش دهد اما سازمان سیا در جستجوی هر دوی آن‌هاست تا نابودشان کند.

سریال Hanna

فصل سوم هانا قرار است در تاریخ 24 نوامبر (3 آذر) از سرویس آمازون پرایم پخش شود و طبق اعلام شرکت سازنده، پرونده‌ی مجموعه با این فصل بسته خواهد شد. ساخت این فصل در ماه ژوئیه سال 2020 تایید شده بود اما آمازون در رابطه با پایان دادن سریال، هیچ صحبتی به میان نیاورده بود.

با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا پخش فصل سوم باقی نمانده است، شاید طرفداران نگران باشند که داستان سریال با پایان مناسبی همراه نباشد اما دیوید فار در گفتگوی اخیرش به این نکته اشاره کرده که او از ابتدا تصمیم داشت تا سریال را با فصل سوم به پایان برساند و تمامی خطوط داستانی با قسمت‌های پایانی بسته خواهند شد.

فصل سوم سریال Hanna شامل 6 قسمت می‌شود که همگی به صورت هم‌زمان در دسترس قرار می‌گیرند و ری لیوتا (Ray Liotta) یکی از نقش‌های اصلی را برعهده خواهد داشت. فصل دوم توانست میانگین امتیاز 93 درصد را در سایت راتن تومیتوز برای خود ثبت کند و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت؛ حالا باید دید که فصل پایانی تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*