فصل سوم سریال Snowpiercer

تاریخ پخش فصل سوم سریال Snowpiercer مشخص شد

شبکه‌ تی‌ان‌تی، تاریخ پخش فصل سوم سریال Snowpiercer – برف‌شکن را اعلام کرد و کمتر از سه ماه دیگر می‌توانید آن را تماشا کنید.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Snowpiercer از سوی شبکه‌ی تی‌ان‌تی اعلام شد و از اواخر ماه ژانویه می‌توانید به صورت هفتگی منتظر پخش آن باشید.

این سریال دلهره‌آور آخرالزمانی، از رمان‌های مصوری به همین نام اقتباس شده است و در سال 2013، یک فیلم سینمایی هم به کارگردانی ونگ جون-هو (Bong Joon-ho) برپایه‌ی آن ساخته شد که در آن بازیگرانی همچون کریس ایوانز، جان هرت و تیلدا سوینتن به ایفای نقش می‌پرداختند.

همانند نسخه‌ی سینمایی، این بار هم با گروهی از بازماندگان روبرو هستیم که پس از نابودی زمین به دلیل تغییرات جوی، در یک قطار سریع السیر زندگی می‌کنند. فصل اول سریال در ماه مه 2020 و فصل دوم در ماه ژانویه 2021 پخش شد.

فصل سوم سریال Snowpiercer

حالا شبکه‌ تی‌ان‌تی از تاریخ پخش فصل سوم نیز پرده برداشته است. این فصل از تاریخ 24 ژانویه 2022 (4 بهمن 1400) پخش خود را آغاز می‌کند و طبق ادعای سازندگان، حتی از دو فصل قبلی هم جذاب‌تر خواهد بود.

سریال Snowpiercer اگرچه از نظر داستانی به فیلم ونگ جون-هو نزدیک است اما شخصیت‌های کاملا جدیدی دارد و در آن بازیگرانی همچون جنیفر کانلی، دیوید دیگز، میکی سامنر، الیسون رایت، آیدو گلدبرگ و سوزان پارک به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین به نظر می‌رسد که شرایط برای این سریال به حالت استاندارد رسیده است، چرا که در ابتدای مسیر، آن‌قدر دچار مشکل شد که بسیاری از طرفداران براین باور بودند پس از یک فصل، کنسل می‌شود. برف‌شکن در ابتدا قرار بود از شبکه تی‌ان‌تی پخش شود اما پس از سه سال توسعه و دست‌و‌پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف، به شبکه تی‌بی‌اس نقل‌مکان کرد ولی در نهایت به تی‌ان‌تی بازگشت! شیوع کرونا ویروس نیز در پروسه‌ی ساخت آن مشکلات فراوانی ایجاد کرد.

ناگفته نماند که فصل سوم سریال Snowpiercer پایان این مجموعه را رقم نمی‌زند زیرا شبکه تی‌ان‌تی آن را برای فصل چهارم نیز تمدید کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*