207 دو رنگ

مقایسه پژو 207 ساده و 207 دو رنگ ؛ تفاوت آپشن ها و تغییرات چیست؟

پژو 207 دو رنگ به زودی وارد خیابان‌های کشور خواهد شد. ما در این مطلب امکانات این نسخه از ۲۰۷ ایران خودرو را با پژو ۲۰۷ ساده مقایسه می‌کنیم.

مطابق با جدیدترین اخبار منتشر شده،‌ گروه خودروسازی ایران خودرو قصد دارد به زودی فروش پژو ۲۰۷ دو رنگ را آغاز کند. این در صورتی است که تا پیش از این شرکت ایران خودرو هیچ خودرو دو رنگی را روانه بازار کشور نکرده بود و پژو 207 دو رنگ به عنوان اولین خودرو دو رنگ این شرکت شناخته خواهد شد.

مشخصات فنی پژو 207 دو رنگ

۲۰۷ دو رنگ

شرکت ایران خودرو برای این نسخه از ۲۰۷ یک پیشرانه TU5 در نظر گرفته است که توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر به تولید می‌رساند. لازم به ذکر است که سایر مدل‌های پژو ۲۰۷ نیز از همین پیشرانه بهره می‌‌برند. به احتمال زیاد این نسخه از ۲۰۷ با دو جعبه دنده اتوماتیک چهار سرعته یا پنج سرعته دستی وارد خیابان‌های کشور خواهد شد. البته این محصول در آغاز ورود به بازار کشور از گیربکس دستی برخوردار است.

۲۰۷ دو رنگ چه تفاوتی با پژو ۲۰۷ ساده دارد؟

207 دو رنگ

دو رنگ بودن اصلی‌ترین ویژگی این نسخه از ۲۰۷ محسوب می‌شود. تاکنون تصویری از این خودرو در سایت ایران خودرو گذاشته نشده،‌ اما با توجه به تصاویر منتشر شده مشخص می‌شود که رنگ قاب آیینه‌ها، سقف، دستگیره‌های درب،‌ قاب پلاک عقب،‌ قاب مه شکن جلو و… با رنگ بدنه این نسخه از ۲۰۷ متفاوت است. متقاضیان این خودرو می‌توانند آن را با تریم داخلی دو رنگ نیز خریداری کنند. لازم به ذکر است که این هاچ بک در سایت ایران خودرو با کد کلاس ۶۰۰۱۳ شناخته می‌شود.

۲۰۷ دو رنگ

مقایسه امکانات رفاهی نسخه‌های دو رنگ و ساده

فقط تریم داخلی پژو ۲۰۷ دو رنگ با سایر مدل‌های این خودرو متفاوت است و به جز این موضوع نمی‌توان تفاوت دیگری را در میان آن‌ها پیدا کرد. قابلیت تنظیم ارتفاع،‌ چراغ روشنایی روز،‌ مه شکن‌های جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو برقی،‌ مالتی مدیا لمسی با قابلیت میرور لینک،‌ فرمان برقی و تهویه مطبوع اتوماتیک از جمله امکانات رفاهی 207 دو رنگ هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*