باگ عجیب ویندوز ۱۱

باگ عجیب ویندوز ۱۱ عمر باتری کاربر را بیش از ۱۰۰ درصد نشان می دهد!

یکی از کاربران ردیت متوجه باگ عجیب ویندوز ۱۱ – Windows 11 با باتری لپ تاپ خود شده است. این ویندوز، شارژ لپ تاپ او را فراتر از ۱۰۰ درصد نشان می‌دهد!

ویندوز ۱۱، سیستم عامل جدید مایکروسافت نسبت به نسخه قبلی ویندوز چندین تغییر داشته است. از یک نوار وظیفه بازطراحی شده گرفته تا یک صفحه تنظیمات جدید، همگی از جمله مواردی هستند که در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز تغییر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بهترین ویژگی های ویندوز ۱۱ مایکروسافت

مدتیست که مایکروسافت شروع به عرضه سیستم عامل Windows 11 خود کرده و بسیاری از کاربران هم موفق به نصب آن روی سیستم خود شده‌اند. ما هم در مطلبی به چگونه از امکانات جدید ویندوز ۱۱ مایکروسافت استفاده کنیم؟ پرداخته‌ایم که به شما کمک می‌کند چگونه از این سیستم عامل استفاده کنید.. اما برخی از کاربران ظاهراً با باگ‌های عجیبی در سطح این سیستم برخورده‌اند. به عنوان مثال یکی از کاربران ردیت که صاحب یک لپ تاپ با ویندوز ۱۱ است، تصاویری را از لپ تاپ خودش به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد ویندوز ۱۱ حتی از شارژ ۱۰۰ درصد باتری هم فراتر می‌رود!

این کاربر که Zondax نام دارد، متوجه باگ عجیب ویندوز ۱۱ در بخش ابزار راهنمای باتری شده است. در این بخش، جلوی وضعیت باتری عبارت “full charged 103%” دیده می‌شود. او سپس چند ساعت بعد تصویر دیگری را منتشر کرده که نشان می‌دهد ظرفیت باتری حتی به 104 درصد هم رسیده است!

مشکل دیگری که ویندوز ۱۱ با باتری لپ تاپ دارد، شارژ نشدن از درصد مشخصی به بعد، کاهش شدید عمر باتری و نمایش نادرست ظرفیت دقیق شارژ باتری است. برخی از کاربران پیشنهاد می‌کنند برای حل این مشکلات احتمالی، به جای ارتقا دادن سیستم عامل از ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱، فایل ISO آن را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید تا بسیاری از این مشکلات برطرف شود.

دیگر اخبار جدید از مایکروسافت

به نظر می‌رسد مایکروسافت خودش را آماده می‌کند با عرضه یک سرفیس لپ تاپ ارزان قیمت، با کروم بوک‌های گوگل رقابت کند. این کمپانی می‌خواهد لپ تاپ‌های دانش آموزی اقتصادی را وارد بازار کند که روی آن‌ها نسخه ویژه‌ای از ویندوز ۱۱ مایکروسافت نصب است.

این سیستم عامل به احتمال زیاد Windows 11 SE نام خواهد داشت؛ چندی پیش وب‌سایت Windows Central مدعی شده بود که یک سرفیس لپ تاپ جدید با ویندوز SE عرضه می‌شود.

باگ عجیب ویندوز ۱۱ و نسخه SE ویندوز ۱۱

لپ تاپ دانش آموزی Surface Laptop به یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با چیپست Intel N4120 Celeron مجهز است که ۸ گیگابایت رم را هم ارائه می‌کند. مایکروسافت برای کاهش قیمت این لپ تاپ، فقط یک پورت USB-A و USB-C را روی آن قرار داده است.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، Windows 11 SE می‌تواند چیزی شبیه به سیستم عامل Chrome OS گوگل باشد. نسخه SE ویندوز ۱۱ تلاش دیگر مایکروسافت برای رقابت و شکست دادن کروم او اس و لپ تاپ‌های ارزان قیمت کروم بوک است. چیزی که مایکروسافت هرگز موفق به انجام آن نشده است.

در این گزارش اشاره‌ای به تاریخ رونمایی و عرضه این لپ تاپ نشده است؛ بنابراین نمی‌دانیم چه زمانی وارد بازار می‌شود. آخرین تلاش مایکروسافت برای رقابت با کروم بوک‌ها که شامل حالت S Mode نیز بود، سرفیس گو نام داشت که با قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلاری وارد بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*