فروش نقدی بهمن دیگنیتی

فروش نقدی بهمن دیگنیتی و فدلیتی آغاز شد+ جزئیات کامل

فروش نقدی بهمن دیگنیتی و فیدلیتی آغاز شد. بهمن موتور از امروز دوشنبه 17 آبان، دو شاسی بلند خود را به صورت اینترنتی ثبت نام می‌کند.

طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور از امروز آغاز شد و این شرکت، دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی را به صورت اینترنتی، با قیمت نقدی و با موعد تحویل هفته آخر آذرماه به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌تواند دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم 5 نفره یا 7 نفره را در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی خریداری کنند.

جزئیات شرایط فروش فوری بهمن دیگنیتی و فیدلیتی

ثبت نام در طرح فروش نقدی بهمن موتور از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 17 آبان 1400 آغاز می‌شود و تا ساعت 16 امروز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بنابراین فرصت زیادی برای ثبت نام این خودروها نخواهید داشت و با توجه به تعداد محدود خودروها، اگر قصد ثبت نام دارید باید زودتر اقدام کنید.

همانطور که گفته شد، فروش این خودروها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و برای ثبت نام باید به وبسایت فروش بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه کنید. در این طرح فروش فقط افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر مجاز به ثبت نام هستند و تنها یک خودرو قابل ثبت نام خواهد بود. بهمن موتور، قیمت دیگنیتی پرایم را 795 میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره) و تیپ 2 (7 نفره) را به ترتیب 735 و 747 میلیون تومان تعیین کرده است.

در ادامه می‌توانید جدول شرایط فروش نقدی بهمن دیگنیتی و فیدلیتی را مشاهده کنید:

خودروفیدلیتی پرایم تیپ 1 پنج نفرهفیدلیتی پرایم تیپ 2 هفت نفرهدیگنیتی پرایم
قیمت مصوب فروش735 میلیون تومان747 میلیون تومان795 میلیون تومان
مدل1400
موعد تحویلهفته آخر آذرماه 1400
رنگ‌های قابل عرضهسفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی