فصل چهارم سریال Stranger Things

تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things را تماشا کنید

تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things – چیزهای عجیب منتشر شد و تایید می‌کند که داستان این فصل در شهر کالیفرنیا و در سال 1986 اتفاق می‌افتد.

تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things برخلاف ویدیوهای قبلی، جزئیات بیشتری را از این فصل به نمایش می‌گذارد.

پخش سریال چیزهای عجیب از سال 2016 آغاز شد و به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های جهان تبدیل شود. فصل سوم، بر روی رابطه‌ی عاشقانه‌ی اِلوِن (میلی بابی براون) و مایک (فین ولفهارد) تمرکز داشت که در نهایت پس از مرگ کلانتر هاپر، مجبور به جدایی می‌شوند.

با اینکه هنوز جزئیات زیادی از داستان فصل چهارم فاش نشده اما تریلرهای منتشر شده از آن، به نکات مختلفی اشاره داشته‌اند، از جمله بازگشت هاپر با بازی دیوید هاربر.

در تیزر قبلی سریال، از یک منطقه‌ی عجیب به نام خانه‌ی کریل (Creel House) رونمایی شد و در قالب یک فلش بک، می‌توانستید خانواده‌ای را مشاهده کنید که وارد خانه‌ی کریل می‌شوند و ناگهان اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. سپس با تعدادی از شخصیت‌های اصلی سریال روبرو می‌شویم که آن‌ها نیز به این خانه‌ متروکه قدم گذاشته‌اند تا آن را بررسی کنند. ظاهرا پدر آن خانواده‌ی مرموز، همسر و دو فرزندش را به قتل می‌رساند و این مسئله، نقشی کلیدی در فصل چهارم خواهد داشت.

و اما تریلر جدید، اطلاعات بیشتری را از فصل چهارم در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. می‌توانید صدای اِلون را بشنوید که ظاهرا دارد نامه‌ای را خطاب به مایک می‌خواند. این نوجوانان در حال تجربه‌ی زندگی نسبتا خوبی در کالیفرنیا هستند تا اینکه اتفاقات عجیب تازه‌ای شروع به رخ دادن می‌کند. تریلر را در زیر مشاهده کنید.

تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things

طرفداران مدت‌ها است که در انتظار فصل چهارم هستند. فیلمبرداری این فصل از اوایل سال 2020 آغاز شد اما همانند اکثر آثار سینمایی و تلویزیونی، تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت. سازندگان اما از این تاخیرها استفاده کردند تا بر روی فیلمنامه کار کنند و می‌توان انتظار داشت که فصل چهارم، به بهترین فصل کل مجموعه تبدیل شود.

وینونا رایدر، دیوید هاربر، فین ولفهارد، میلی بابی براون، گیتن ماتارازو، کیلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، ناتالیا دایر، چارلی هیتون و جو کیری، بازیگران این فصل هستند و البته چهره‌های تازه‌ای را نیز در ادامه ملاقات خواهید کرد.

نتفلیکس هنوز تاریخ پخش دقیق فصل چهارم را اعلام نکرده اما گفته است که «قطعا» در سال 2022 منتشر خواهد شد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*