حقایقی جالب درباره هواوی

حقایقی جالب درباره هواوی که از آن بی‌خبرید

حقایقی جالب درباره هواوی وجود دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند برای شما هم جالب باشد. با خواندن این مطلب اطلاعات اندکی درباره برند Huawei کسب می‌کنید.

برند محبوب هواوی با تولید تبلت و گوشی های هوشمند توانست افراد زیادی را جذب محصولات خود کند، تا جایی که حتی موفق شد به رقابت با تولیدکنندگان رده بالای گوشی های هوشمند بپردازد. در این میان حقایقی جالب درباره هواوی وجود دارد که به احتمال زیاد از آن‌ها بی‌خبرید. برای اطلاع از این حقایق تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

حقایقی جالب درباره هواوی

۱. بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی: طبق اطلاعات به دست آمده، کمپانی هواوی ارائه کننده پیشرو در زمینه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاه‌های هوشمند در ۴ حوزه شبکه‌های مخابراتی، فناوری اطلاعات، دستگاه‌های هوشمند و سرویس‌های ابری در جهان محسوب می‌شود. این شرکت در هر زیرساخت مربوط به مخابرات، خطوط انتقال و قطعات الکتریکی مورد استفاده در مخابرات بیشترین سهم را دارد.

۲. دومین کمپانی سازنده بزرگ گوشی های هوشمند: رتبه دوم هواوی در تولید گوشی های هوشمند نشان می‌دهد که این کمپانی از اپل هم جلو زده است.

۳. پیشرو در توسعه فناوری 5G: از آنجا که کمپانی هواوی یکی از پیشروترین و بزرگترین شرکت‌ها در توسعه فناوری 5G است، بنابراین با استفاده از شبکه نسل پنجم تلفن همراه این شرکت می‌توان با سرعت بیشتری داده‌ها را دانلود یا آپلود کرد.

۴. هوش مصنوعی: هواوی سعی دارد با استفاده از هوش مصنوعی، هوش انسانی را در دستگاه‌ها شبیه سازی کرده و آن‌ها را با هم تطبیق دهد.

۵. ارزشمند بودن برند هواوی: ارزش این برند تجاری ۸.۴ میلیارد دلار است. در رده بندی فوربز، نام هواوی در رتبه نهم ارزشمندترین برندهای جهان قرار گرفته است.

۶. موسس هواوی: این شرکت را فردی ۴۲ ساله به نام رن ژنگفی تاسیس کرد. با آن که شهرت او به اندازه افرادی چون استیو جابز نبود، اما در حال حاضر او در ۷۴ سالگی ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه دارد.

۷. نقش هواوی در حفظ محیط زیست: هواوی برای حمایت از توسعه سبز و حفاظت از محیط زیست نیز از برند تجاری خود استفاده می‌کند.

۸. سال تاسیس شرکت هواوی: این شرکت 34 سال پیش یعنی در سال ۱۹۸۷ میلادی تاسیس شد.

۹. نجات جان انسان‌ها با تشخیص چهره: بسیاری از کشورها به هواوی اتهام جاسوسی وارد کردند، اما این شرکت با فناوری تشخیص چهره به پلیس در دستگیری متهمان کمک زیادی کرده است.

۱۰. دفتر مرکزی هواوی: دفتر مرکزی این شرکت در کشور چین واقع شده و محوطه آن همانند دانشگاه است.

این ۱۰ مورد حقایقی جالب درباره هواوی بود که به احتمال زیاد تا کنون از آن بی‌خبر بودید.