گلکسی واچ 4

سورپرایز: سامسونگ با یک آپدیت قابلیت های گلکسی واچ 4 را به ساعت‌ های قدیمی تر خود آورد

سامسونگ درحالی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت، برخی از قابلیت‌های گلکسی واچ 4 را به ساعت‌های قدیمی‌تر خود افزوده است.

سامسونگ اخیراً علاوه بر انتشار به‌روزسانی One UI 4.0 برای گوشی‌های گلکسی اس 21، به‌طور غیر منتظره‌ای طی یک به‌روزرسانی جدید قابلیت‌های گلکسی واچ 4 را به ساعت‌های قدیمی‌تر خود اضافه کرده است.

این به‌روزرسانی در دسترس گلگسی واچ و واچ 3 و همچنین گلکسی واچ اکتیو و واچ اکتیو 2 قرار گرفته است و شامل 10 واچ فیس جدید می‌شود که گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی را با خود به دنبال دارند. این واچ فیس‌ها پیش از این تنها برای گلکسی واچ 4 موجود بودند.

قابلیت کاربردی‌تری که از گلکسی واچ 4 به ساعت‌های قدیمی‌تر راه پیدا کرده، قابلیت «تشخیص سقوط» (Fall Detection) پیشرفته با سطح حساسیت بیشتر و قابلیت فعال‌سازی هنگام ثابت ایستادن کاربر است.

گلکسی واچ 4

سامسونگ اظهار داشته است که احتمال دارد این به‌روزرسانی در برخی مناطق موجود باشد و در برخی مناطق دیگر هنوز ارائه نشده باشد اما این شرکت برنامه دارد تا آن را ابتدا برای نسخه‌های بلوتوث گلکسی واچ، واچ 3، واچ اکتیو و واچ اکتیو 2 منتشر کند. انتشار این به‌روزرسانی از امروز در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی آغاز می‌شود و در سایر مناطق، نسخه‌های بلوتوث و همچنین نسخه‌های LTE احتمالاً پس از مدت کوتاهی به‌روزرسانی خواهند شد.

البته باید توجه داشت که قابلیت تشخیص سقوط پیشرفته از گلکسی واچ 4 تنها به واچ 3 و واچ اکتیو 2 اضافه می‌شود از آنجا که از پیش از قابلیت تشخیص برخوردار بوده‌اند. سامسونگ به دلایل واضحی گلکسی واچ و واچ اکتیو را کنار گذاشته ولی دارندگان این مدل‌ها حداقل از واچ فیس‌های جدید بهره‌مند خواهند شد.

کاربران آمریکا و کره از طریق برنامه Wearable در گوشی متصل به ساعت هوشمند خود می‌توانند از این به‌روزرسانی اطلاع پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*