نمایشگر گلکسی زد فولد 3

نگاهی به قابلیت‌های نمایشگر گلکسی زد فولد 3 که تجربه کاربران را متحول می‌کند

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 با قابلیت‌های متعدد خود توانسته تجربه کاربران از گوشی‌های منعطف را متحول سازد. از این رو قصد داریم در قالب یک اینفوگرافیک شما را با قابلیت‌های نمایشگر گلکسی Z Fold 3 آشنا کنیم.

کاربران به کمک نمایشگرهای بزرگ گوشی های منعطف سامسونگ می‌توانند برای کار و بازی به فضای بیشتری دسترسی داشته باشند. در همین راستا این شرکت کره‌ای ظرفیت نمایشگر اصلی گلکسی Z Fold3 را نسبت به قبل افزایش داده تا بتواند قابلیت‌های ویژه‌ای را برای کار و سرگرمی به کاربران خود ارائه دهد. در واقع گلکسی Z Fold 3 توانسته تجربه کاربران در استفاده از گوشی های منعطف را متحول سازند.

سامسونگ برای این گوشی تاشو یک نمایشگر اصلی 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X Infinity Flex را در نظر گرفته است که برای کاربران تجربه جدیدی از تماشا و بازی را به همراه دارد. این گوشی به قابلیت‌های مولتی تسکینگ همه‌کاره مجهز شده که اکنون با آن می‌توان کارهای بیشتری را به انجام رساند. همچنین سامسونگ سطح مقاومت این گوشی را ارتقا داده تا دغدغه کاربران در زمینه مراقبت از آن برطرف شود. در ادامه قابلیت‌های مهم نمایشگر گلکسی Z Fold 3 را در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید:

نگاهی به قابلیت‌های نمایشگر گلکسی زد فولد 3

  • برای بزرگ‌نمایی روی تصویر کلیک کنید.

نمایشگر گلکسی زد فولد 3

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*