آیفون 14

سرانجام اپل اسکنر اثر انگشت را به زیر نمایشگر آیفون 14 می‌آورد؟

گزارشی که اخیراً منتشر شده نشان می‌دهد اپل به احتمال زیاد در سال آینده اسکنر اثر انگشت را به زیر نمایشگر آیفون 14 – Apple iPhone 14 می‌آورد.

بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از منابع نزدیک به اپل، این کمپانی هنوز از تحقیق و توسعه تاچ آیدی دست نکشیده است. حتی برخی منابع ادعا می‌کنند که اپل از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در گوشی آیفون 14 سال آینده خودش استفاده خواهد کرد. در این گزارش که از سوی LeaksApplePro منتشر شده ادعا شده که اپل به چگونگی اضافه کردن Touch ID روی آیفون‌های سری 14 فکر می‌کند. به نظر می‌رسد که اپل راهی به جز قرار دادن آن در زیر نمایشگر ندارد. این بزرگ‌ترین خواسته طرفداران اپل از این کمپانی کوپرتینویی است.

آیفون 14

چندین سال است که اپل فقط از سیستم تشخیص چهره فیس آیدی برای باز کردن قفل گوشی‌های آیفون استفاده می‌کند. ولی شیوع کووید-19 باعث شد فیس آیدی به یکی از معضلات کاربران تبدیل شود. هرچند اپل برای این مشکل هم راه حلی پیدا کرد، ولی مستلزم آن است که کاربران از اپل واچ استفاده کنند و این برای بسیاری از کاربران آیفون شدنی نیست. از آنجا که بعید است اپل فیس آیدی را کنار بگذارد، وجود تاچ آیدی می‌تواند مکمل خوبی برای تاچ آیدی باشد.

پیشتر مینگ چی کو گفته بود که حسگر اثر انگشت از سال 2023 به آیفون‌ها خواهد آمد. علاوه بر این نخستین آیفون تاشو نیز در سال 2024 وارد بازار می‌شود. در عین حال که نمی‌توان احتمال توسعه فناوری‌های پیشرفته‌تر توسط اپل را رد کرد، ولی این کاملاً به تولید انبوه رساندن فناوری‌های مرتبط بستگی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*