مراسم هواوی

از معرفی تبلت هیبریدی ویندوزی تا ساعت جدید و یک گوشی خاص؛ در مراسم هواوی چه گذشت؟

مراسم هواوی در چهارشنبه 26 آبان 1400 برگزار شد و این شرکت از محصولاتی مانند تبلت هیبریدی ویندوزی، ساعت هوشمند جدید و یک گوشی خاص رونمایی کرد.

چهارشنبه شب، یعنی 17 نوامبر 2021 مصادف با 26 آبان 1400 شرکت هواوی یک مراسم بزرگ را برگزار و جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در این رویداد معرفی کرد. در این رویداد، پنج محصول سخت افزاری جذاب با ویژگی‌های منحصربه‌فرد معرفی شدند که شامل تبلت هیبریدی ویندوزی MateBook E، ساعت هوشمند واچ جی تی رانر مخصوص ورزشکاران، هدست واقعیت مجازی VR Glass 6 DOF، کامپیوتر آل این وان میت استیشن X Silver و نسخه خاص گوشی تاشو میت ایکس 2 می‌شوند. در ادامه با این محصولات آشنا می‌شویم و هر آنچه در مراسم چهارشنبه شب هواوی گذشت را مرور می‌کنیم.

آنچه در مراسم هواوی گذشت

هواوی در سال‌های گذشته فعالیت گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف تکنولوژی داشته و همچنان در حال گسترش سبد محصولات خود است. این کمپانی بزرگ چینی روز به روز محصولات خود را ارتقا و پیشرفت می‌دهد و در چهارشنبه گذشته نیز 5 دستگاه جدید را به سبد محصولات خود اضافه کرد. یک تبلت هیبریدی یا لپ تاپ 2 در 1 با سیستم عامل ویندوز 11، یک ساعت هوشمند ورزشی مخصوص دوندگان، یک هدست واقعیت مجازی پیشرفته با کاربردهای وسیع، نسخه جدید کامپیوتر آل این وان و یک نسخه لاکچری و خاص از گوشی پرچمدار تاشو، محصولاتی هستند که در مراسم هواوی شاهد معرفی آنها بودیم.

تبلت هیبریدی هواوی میت بوک E با ویندوز 11

این روزها تبلت‌های ویندوزی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و با ارتقای رابط کاربری سیستم عامل آنها، کاربردپذیری این دستگاه‌ها بسیار بهبود پیدا کرده است. هواوی در مراسم چهارشنبه شب خود MateBook E را رونمایی کرد. میت بوک ای فقط یک تبلت ساده با نمایشگر لمسی نیست و پشتیبانی از قلم و کیبورد فیزیکی، آن را به دستگاهی با سه حالت تبلت، لوح طراحی و لپ تاپ تبدیل کرده است.

مراسم هواوی

میت بوک E وزن بسیار کم 709 گرمی و بدنه باریک 7.99 میلی‌متری دارد و در رنگ‌های آبی و خاکستری به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر 12.6 اینچی اولد، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این تبلت هیبریدی محسوب می‌شود که دقت رنگ بسیار بالا و پشتیبانی از صد در صد فضای رنگی P3 را ارائه می‌دهد. به این ترتیب میت بوک E با چنین نمایشگری، یک گزینه ایده‌آل برای طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و ویدیو تبدیل شده است.

هواوی در این تبلت هیبریدی از پردازنده‌های نسل 11 اینتل، شارژ سریع 65 واتی، سیستم صوتی چهار کاناله و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های نرم افزاری مثل پشتیبانی از ارتباط Huawei Share استفاده کرده تا میت بوک E بتواند یکی از بهترین تبلت های هیبریدی ویندوزی موجود در بازار باشد.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی رانر برای ورزشکاران و دوندگان

هواوی که یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندها در بازار ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی محسوب می‌شود، در مراسم چهارشنبه شب خود از یک ساعت هوشمند جدید در سری Watch GT رونمایی کرد. هواوی Watch GT Runner برای ورزشکاران و به خصوص دوندگان تولید و عرضه شده و باید آن را یک ساعت هوشمند ورزشی تخصصی به شمار بیاوریم.

مراسم هواوی

بدنه سبک این ساعت از قابی با فیبرهای کامپوزیتی ساخته شده و در برابر ضربه و نفوذ آب تا عمق 50 متری مقاوم است. این ساعت سبک فقط 38.5 گرم وزن دارد و ورزشکاران و دوندگان در هنگام انجام تمرینات ورزشی خود، اصلا سنگینی و فشاری را روی مچ دست خود احساس نمی‌کنند. در واچ جی تی رانر از بندهای ویژه آنتی باکتریال سیلیکونی استفاده شده تا حساسیتی برای پوست دست کاربر ایجاد نشود.

از دیگر ویژگی‌های هواوی Watch GT Runner می‌توان به شارژدهی 7 تا 14 روزه با توجه به نوع و میزان استفاده، نمایشگر 1.43 اینچی امولد و سیستم عامل هارمونی اشاره کرد. بنابراین عملکرد این ساعت عالی بوده و انواع نرم افزارهای مدیریتی و پایش فعالیت‌های ورزشی نیز برای بررسی عملکرد کاربر در حین تمرینات وجود دارند. همچنین شما می‌توانید نرم افزارهای ثالث را روی این ساعت نصب کنید و به ای ترتیب هواوی واچ جی تی رانر به یک دستیار همه کاره و مربی ورزشی پیشرفته با قابلیت‌های گزارش‌دهی، ارائه برنامه‌های تمرینی و کاربردهای نظارتی تبدیل شده است.

هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DOF

در روزهایی که بحث محیط‌های مجازی و کاربردهای آنها در سطح اینترنت بسیار داغ شده، هواوی از فرصت استفاده کرده و یک هدست واقعیت مجازی جذاب و حرفه‌ای با کنترلرهای اختصاصی را معرفی کرده است. این پک ویژه VR شامل یک عینک به همراه دو کنترلر مجزا می‌شود و انبوهی از سنسورهای مختلف در آن به کار رفته است.

مراسم هواوی

سنسورهای متعدد به همراه کنترلرهای دستی می‌توانند کاربر را در محیط مجازی شبیه‌سازی کنند و تا شش درجه آزادی برای گشت و گذار در فضای واقعیت مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با توجه به قابلیت‌های نرم افزاری که در این هدست VR وجود دارد، شما می‌توانید از محتوای نمایشگر دستگاه نیز اسکرین شات بگیرید یا گیم پلی را ضبط کنید.

هواوی اعلام کرده قیمت هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DOF می‌تواند نصف قیمت بسیاری از رقبای هم‌رده با همین سطح امکانات یا حتی کمتر باشد. به این ترتیب می‌توانیم بگوییم با اقتصادی‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدست VR بازار مواجه خواهیم بود.

کامپیوتر آل این وان میت استیشن X Silver

رده جدید کامپیوتر آل این وان MateStation هواوی که در چند سال اخیر به بازار عرضه شدند، استقبال بسیار خوب کاربران را به همراه داشته‌اند. در همین راستا، هواوی در مراسم اخیر خود مدل جدید این کامپیوترها را با نام MateStation X Silver معرفی کرده است. این کامپیوتر AiO، ظاهری جذاب و مدرن و مشخصاتی قابل توجه دارد.

مراسم هواوی

این کامپیوتر جدید هواوی دارای صفحه نمایش 28.2 اینچی IPS با رزولوشن 4K+ است که از پشتیبانی 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و استاندارد HDRTM400 بهره می‌برد. پردازنده 7 نانومتری ای ام دی Ryzen 7-5800H به عنوان نسخه پایه به همراه 16 گیگابایت حافظه رم با فرکانس 3200 مگاهرتز و 512 گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی پرسرعت با رابط M2 از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این کامپیوتر آل این وان قدرتمند و کارآمد محسوب می‌شوند.

همچنین سیستم صوتی با همکاری شرکت Devialet و پشتیبانی از الگوریتم اختصاصی هواوی Histen، اتصال وای فای 6، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، خروجی دیسپلی پورت و انواع درگاه‌ها مثل یو اس بی تایپ سی 3.2 و یو اس بی A 3.2 نسل 1، قابلیت‌های این کامپیوتر AiO را تکمیل می‌کنند تا میت استیشن ایکس سیلور به یک دستگاه کامل و کاربردی برای امور تحصیلی، دفتری و حتی طراحی در سطوح مشخص تبدیل شود.

نسخه خاص گوشی هواوی میت ایکس 2 با نام Collector Edition

علاوه بر محصولات گفته شده، در مراسم چهارشنبه شب هواوی شاهد معرفی یک نسخه خاص از گوشی تاشوی این شرکت نیز بودیم. هواوی میت ایکس 2، یک گوشی تاشوی سطح بالا در این رده از محصولات است که حالا نسخه ویژه از سری کالکتور آن نیز رونمایی شده است. هواوی Mate X2 Collector Edition دارای بدنه چرمی با رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید بوده و یک لایه شیشه نانو کریستالی هم روی نمایشگر بیرونی آن قرار گرفته است. به این ترتیب مقاومت این گوشی و به خصوص نمایشگر بیرونی آن در برابر ضربه و خط و خش تا چندین برابر بیشتر شده است.

مراسم هواوی

نمایشگر 8 اینچی اولد، تراشه قدرتمند کایرین 9000 5G و ماژول دوربین توانمند با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی، لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید یا فوق عریض 16 مگاپیکسلی به همراه سیستم عامل هارمونی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی از دیگر ویژگی‌های شاخص این نسخه خاص محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*