حذف عکس از اسلاید پست

حذف عکس از اسلاید پست های اینستاگرام ممکن شد

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در ویدئویی کوتاه از قابلیت جدید اینستاگرام یعنی امکان حذف عکس یا ویدئو از اسلاید پست های اینستاگرام رونمایی کرد.

در سال ۲۰۱۷ قابلیت ارسال حداکثر ۱۰ عکس و ویدیو در یک پست به اینستاگرام اضافه شد. اکنون و پس از گذشت ۴ سال قابلیت پاک کردن یک عکس یا کلیپ ویدیویی در یک اسلاید به این اپلیکیشن اضافه شده است.

نحوه حذف عکس از اسلاید پست های اینستاگرام

آدام موسری،‌ مدیر اینستاگرام در یک ویدیو کوتاه در ارتباط با قابلیت جدید اینستاگرام توضیح داده است که برای حذف یک عکس یا کلیپ ویدیویی از اسلاید پست‌ های اینستاگرام،‌ باید نخست روی منوی سه نقطه در قسمت بالای پست کلیک کنید و سپس گزینه ویرایش را بزنید. پس از آن تصویر یا کلیپی که قرار است حذف شود را انتخاب کرده و روی آیکون حذف کلیک کنید. لازم به ذکر است این قابلیت هم‌اکنون تنها برای اینستاگرام در پلتفرم iOS در دسترس است،‌ اما در آینده نه چندان دور برای کاربران اندروید نیز ارائه خواهد شد.

مطابق با گزارش‌های جدید،‌ قابلیت دیگری نیز تحت عنوان Rage Shake به اینستاگرام اضافه شده است. البته تنها شهروندان آمریکا می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. با این قابلیت،‌ اگر کاربران در حین فعالیت در اینستاگرام با مشکلی مواجه شوند،‌ می‌توانند اقدام به تکان دادن تلفن همراه خود کنند. با این کار، صفحه پاپ آپی نمایان می‌شود و کاربر می‌تواند مستقیما گزارش باگ یا مشکل را ارسال کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*