نسل جدید نمایشگر های منعطف اولد

سامسونگ از نسل جدید نمایشگرهای منعطف اولد خود پرده برداشت

به تازگی نسل جدید نمایشگرهای منعطف اولد سامسونگ معرفی شده و شرکت سامسونگ دیسپلی پنج نوع از این صفحه نمایش های OLED را به نمایش گذاشته است.

کمپانی سامسونگ دیسپلی (بازوی تولیدکننده نمایشگر سامسونگ) بزرگ‌ترین سازنده نمایشگرهای OLED کوچک در جهان است که پنل‌های آن در انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شود.

اخیرا این شرکت وارد فاز تولید صفحه نمایش‌هایی با اندازه متوسط و نرخ نوسازی بالا برای لپ تاپ‌ها شده است. همچنین این شرکت دست به تولید نمایشگرهای اولد برای گوشی‌های هوشمند تاشویی مانند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 زده است.

نسل جدید نمایشگرهای منعطف اولد

سامسونگ دیسپلی برای نمایش تمامی موارد و مولفه‌هایی که ممکن است در نمایشگرهای اولد تاشو خود به کار برد و برای نمایش کسب و کار خود، وبسایت جدیدی راه اندازی کرده است. شرکت مذکور صفحه نمایش‌های اولد خود را فلکس اولد (Flex OLED) نامیده است و آنها را در پنج دسته طبقه بندی کرده: Flex Bar، Flex Note، Flex Square، Rollable Flex و Slidable Flex.

نسل جدید نمایشگر های منعطف اولد

Flex Bar همان فرم صدفی شکلی است که در برخی گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فیلیپ 3 به کار رفته است. صفحه نمایش‌های Flex Note نیز برای لپ تاپ‌هایی با نمایشگر تاشو هستند و Flex Square نیز در گوشی گلکسی زد فولد 3 به کار رفته است.

صفحه نمایش‌های Rollable Flex که توسط کره جنوبی ساخته می‌شود، می‌تواند در دستگاه‌هایی با صفحات نمایش تاشو استفاده شود و در آینده شاهد وجود چنین دستگاه‌هایی خواهیم بود. کمپانی LG نیز در یکی از تلویزیون‌های تاشوی خود از نمایشگر اولد مشابه با سامسونگ استفاده کرده است.

همچنین شرکت اوپو از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را امسال به نمایش گذاشت که البته هنوز رونمایی نشده است. نمایشگرهای اولد و منعطف Samsung Display می‌تواند تا شده یا لوله شوند. روشنایی این نمایشگرها بالا است و از قابلیت +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کنند و همچنین از استحکام بالایی برخوردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*