سالون مکا دراگون ایی ویی

گریت وال سالون مکا دراگون ایی ویی ، کپی برقی و گرانقیمت پورشه پانامرا از چین + عکس و مشخصات

گریت وال سالون مکا دراگون ایی ویی معرفی شد. این خودرو چینی از لحاظ طراحی به خودرو گران قیمت پورشه پانامرا شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی گریت وال موتورز چین از یک خودرو الکتریکی جدید با نام سالون مکا دراگون ایی ویی پرده برداشت. این خودروساز چینی مدتی قبل برند جدیدی را با نام سالون تاسیس کرد تا فقط خودروهای الکتریکی را به بازار عرضه کند و اکنون نیز با معرفی این محصول نخستین گام خود برای حضور در بازار خودروهای الکتریکی را برداشته است.

معرفی گریت وال سالون مکا دراگون ایی ویی

سالون مکا دراگون ایی ویی

برند جدید سالون مدعی است محصول جدید این شرکت از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد، اما با وجود این که این خودرو جدید نسبت به سایر محصولات روز بازار جهانی کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما نمی‌توان شباهت زیاد این خودرو با پورشه پانامرا 4 اس را نادیده گرفت. در واقع به نظر می‌رسد طراحان با افزودن زاویه‌ها و ضلع‌های متعدد روی بدنه سعی داشتند بین این خودرو با محصول پورشه تفاوت ایجاد کنند.

سالون مکا دراگون ایی ویی

کابین محصول جدید گریت وال کاملا لوکس و مدرن به نظر می‌رسد. در این بخش ترکیب نمایشگرهای دیجیتال در کنسول اصلی در جلو با نورپردازی هوشمند توانسته یک محیط فناورانه را به وجود آورند.

سالون مکا دراگون ایی ویی

این خودرو به دو پیشرانه برقی مجهز شده که در مجموع می‌توانند قدرتی برابر با 543 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. یک باتری بزرگ 115 کیلووات ساعتی نیز وظیفه تامین نیروی این موتورها را بر عهده دارد. این خودرو با هر بار شارژ می‌تواند حدود 802 کیلومتر را بپیماید.

سالون مکا دراگون ایی ویی

برای این خودرو سیستم شارژ سریع 480 کیلوواتی نیز در نظر گرفته شده است که به کمک آن می‌توان فقط با 10 دقیقه شارژ باتری به بردی حدود 401 کیلومتر دست پیدا کرد. گریت وال سالون مکا دراگون ایی ویی فقط در تعداد 101 دستگاه به تولید خواهد رسید که قیمت هر دستگاه نیز حدود 77 هزار دلار خواهد بود.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*