واتساپ

10 برنامه اندرویدی که واتساپ را برای شما قابل تحمل می‌کنند

با استفاده از این 10 برنامه اندرویدی که در این مطلب معرفی شده است، قابلیت‌ واتساپ خود را افزایش دهید و با امکانات بیشتری از این پیام رسان استفاده کنید.

پیام رسان واتساپ نیاز به هیچ معرفی ندارد؛ این پیام رسان هم اکنون پر استفاده‌ترین برنامه در میان ایرانیان است و بیش از دو میلیارد نفر کاربر فعال در سراسر جهان دارد. چندین قابلیت واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر در هر نقطه از این کره خاکی ارتباط بر قرار کنند.

کمپانی فیسبوک که مالکیت واتساپ را در اختیار دارد، معمولاً در آپدیت‌های جدید بر قابلیت واتساپ می‌افزاید؛ با این حال، برخی از برنامه‌های ثالث وجود دارند که با ارائه‌ مجموعه‌ای از دلخواه سازی‌ها و ابزارهای مفید باعث بهبود تجربه استفاده از واتساپ می‌شوند.

این برنامه‌ها همچنین ویژگی‌هایی را ارائه می‌کنند که واتساپ در حال حاضر از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند، مانند دانلود استاتوس‌های مخاطبین یا زمان‌ بندی کردن پیام ارسالی؛ بنابراین، در این مطلب قصد داریم 10 برنامه اندرویدی که باعث بهبود تجربه استفاده از واتساپ می‌شوند را به شما معرفی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

توجه: برنامه‌های ذکر شده در این مطلب دارای رتبه بندی و نظرات مثبت در «گوگل پلی» (Google Play) هستند. با این حال، ممکن است به طور رسمی توسط واتساپ پشتیبانی نشوند، بنابراین بهتر است از شرایط خدمات واتساپ در اطلاع باشید تا از خطر مسدود شدن حساب خود در هنگام استفاده از این برنامه‌های ثالث جلوگیری کنید.

1. برنامه ZEDGE

برنامه ZEDGE یکی از برنامه‌های دلخواه سازی محبوب است که با ویژگی‌های بسیاری که دارد می‌توانید واتساپ را به شکل دلخواه خود در بیاورید. این برنامه دارای یک آرشیو بزرگ از تصاویر پیش زمینه است که می‌توانید یک کدام از آن‌ها برای تصویر پیش زمینه چت خود استفاده کنید. خود واتساپ در درون برنامه یک سری تصاویر پیش زمینه مهیا کرده است، اما تعداد آن‌ها محدود است.

برنامه ZEDGE همچنین دارای یک آرشیو از آهنگ‌های زنگ و صدا اعلان است که می‌توانید به دلخواه یک کدام را انتخاب کرده و برای آهنگ زنگ و اعلان واتساپ خود قرار دهید. دانلود این برنامه رایگان است و اکثر ویژگی‌های که دارد نیز به صورت رایگان عرضه می‌شود، اما یک سری قابلیت‌ها هستند که برای فعال شدن نیاز به پرداخت پول دارند که در درون خود برنامه می‌توانید انجام دهید.

دانلود برنامه ZEDGE: گوگل پلی

2. برنامه Chat Track

برنامه Chat Tracks یک برنامه پولی برای پیگیری مخاطبین واتساپ شماست. می‌توانید فعالیت‌های فرزندانتان را کنترل کنید، این برنامه هر بار که فرزندتان در واتساپ آنلاین باشد به شما اطلاع می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های عالی این برنامه پیگیری محسوس مخاطبان است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا چندین مخاطب را ردیابی کنید و گزارش‌های روزانه از فعالیت آنها در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید این گزارش‌ها را بر اساس روز و ساعت فیلتر کنید.

برنامه Chat Track اشتراک‌های مختلفی را برای خدمات خود ارائه می‌دهد، اما می‌توانید ابتدا آزمایش رایگان آن را انجام دهید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

دانلود برنامه Chat Track: گوگل پلی

3. برنامه WAPunch

برنامه WAPunch یک برنامه مکمل و پر از ویژگی برای واتساپ است. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت خودکار عکس‌ها و ویدیوهایی که مخاطبینتان در استاتوس‌های خود به اشتراک می‌گذراند را ذخیره و دانلود کنید؛ همچنین با قابلیت فوتو ادیتوری که در درون برنامه قرار داده شده است، می‌توانید اقدام به ویرایش تصاویر خود کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در این برنامه قرار داده شده، سربرگ چت مستقیم است. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید همچنان که به چت خود ادامه می‌دهید از یک برنامه دیگر نیز استفاده کنید و حتماً لازم نیست که برای چت کردن، در برنامه واتساپ باشید. این برنامه همچنین این امکان را به شما می‌دهد که بدون ذخیره شماره تلفن افراد، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

پس از مدتی استفاده از واتساپ، به دلیل ارسال و دریافت حجم زیادی از داده‌ها، ممکن است فضای گوشی شما پر شده و حتی برنامه با اختلال مواجه گردد؛ با استفاده از برنامه WAPunch می‌توانید فایل‌های بلا استفاده یا به اصطلاح junk را پاک کنید.

دانلود برنامه WAPunch: گوگل پلی

4. برنامه Sticker maker

در پیام رسان‌ها، استیکر یک روش جذاب و سرگرم کننده برای ایجاد تعامل است. واتساپ در درون برنامه خود آرشیوی از استیکرها دارد، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها در دسترس هستند.

برنامه Sticker maker این امکان را به شما می‌دهد که خیلی آسان استیکرهای دلخواه خود را ایجاد کنید. شما می‌توانید برای ایجاد استکیرها از عکس‌ها یا میم‌های موجود در گالری گوشی خودتان استفاده کنید.

در این برنامه می‌توانید به صورت رایگان پک‌هایی با تعداد نامحدود استیکر ایجاد کنید و با ویژگی برش هوشمند هر قسمت از عکس را به راحتی برش دهید. این برنامه همچنین دارای یک ویژگی اجتماعی عالی است که می‌توانید استیکرهای ساخته شده توسط افراد دیگر را دانلود کنید.

دانلود برنامه Sticker maker: گوگلی پی

5. برنامه WhatsAuto

برنامه WhatsAuto این امکان را به شما می‌دهد که به صورت خودکار هنگامی که آفلاین هستید پاسخ پیام‌های خود را بدهید. اگر در یک جلسه حاضر هستید یا دارید رانندگی می‌کنید، خیلی ساده WhatsAuto را فعال کرده تا با پیام‌های از پیش نوشته شده، پاسخ کسانی که به شما پیام می‌دهند را بدهید.

می‌توانید از بین مخاطبین خودتان انتخاب کنید که برای کدام یک از آن‌ها، هنگامی که آفلاین هستید پیام خودکار ارسال شود؛ همچنین می‌توانید برای پیام‌های پر استفاده‌ای همچون «سلام»، «کجایی» و موارد دیگر پاسخ ایجاد کنید.

برنامه WhatsAuto همچنین دارای ویژگی زمان بندی بوده تا مشخص کنید چه زمانی حالت پیام خودکار فعال شود؛ علاوه بر این، دارای حالت رانندگی بوده تا تشخیص دهد شما در حال رانندگی هستید و مخابینی که به شما پیام ارسال می‌کنند این موضوع را اطلاع می‌دهد. این برنامه دارای یک نسخه پولی نیز بوده که قابلیت‌های بیشتری در آن نهفته است.

دانلود برنامه WhatsAuto: گوگل پلی

6. برنامه WhatsTool

برنامه WhatsTool دارای ویژگی‌هایی بوده که به طور ویژه برای دلخواه سازی واتساپ طراحی شده است. این برنامه دارای بیش از بیست ابزار است که یک کیت کامل برای بهبود تجربه از واتساپ ارائه می‌دهد. در این برنامه می‌توانید استاتوس‌های مخاطبین خود را ذخیره کنید، بدون ذخیره کردن شماره تلفن‌ها به آن‌ها پیام دهید و پیام‌های انبوه ارسال کنید.

این برنامه همچنین قابلیت برش ویدیوها را فراهم کرده است که ویدیوها برای انتتشار در استاتوس یا در چت‌ها زمانشان را کم کنید. می‌توانید استکیرهای دلخواه ایجاد کنید و گزارش چت‌های خود را دریافت کنید. برنامه WhatsTool این امکان را به شما می‌دهد تا پیام‌های حذف شده را بازیابی کنید و خیلی ساده‌تر از نسخه اصلی فوروارد پیام‌ها را انجام دهید.

این برنامه اکثر ویژگی‌هایش را به صورت رایگان ارائه داده است، اما با این حال دارای نسخه پولی نیز بوده که قابلیت‌های بیشتری در اختیار استفاده کننده قرار می‌گیرد.

دانلود برنامه WhatsTool: گوگل پلی

7. برنامه Hi Translate

برنامه Hi Translate همانطور که از نامش مشخص بوده، یک برنامه با قابلیت ترجمه است. این برنامه دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که می‌توانید در چت‌های واتساپ خود از آنها استفاده کنید و می‌توانید هر متنی را از پیام‌های خود را به بیش از پنجاه زبان زنده دنیا ترجمه کنید.

این برنامه به شبکه تلفن همراه نیاز ندارد زیرا از ترجمه آفلاین پشتیبانی می‌کند؛ همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی خود را با آن ترجمه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مفیدی که می‌توانید استفاده کنید، ترجمه تصاویر است که به شما امکان می‌دهد متن‌های درون تصاویر را ترجمه کنید. این برنامه کاملاً رایگان بوده و هر از چندگاهی به استفاده کننده تبلیغ نشان می‌دهد.

دانلود برنامه Hi Translate: گوگل پلی

8. برنامه Click to chat

برنامه Click to chat یک برنامه کوچک و مینی بوده که تمرکزش تنها روی یک ویژگی است. این امکان را به شما می‌دهد تا به هر شماره واتساپ پیام دهید بدون اینکه آن را در مخاطبین تلفن خود ذخیره کنید.

این برنامه کاملاً رایگان بوده و هیچ تبلیغی نیز به شما نشان نمی‌دهد؛ فقط هنگامی که آن را باز می‌کنید یک منو در صفحه نمایشگر شما بالا می‌آید. می‌توانید کد هر کشوری را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید یا همچنین به شماره‌ها اخیر موجود در گوشی پیام دهید.

با این ویژگی مستقیماً وارد صفحه چت طرف مقابل خواهید؛ حتی می‌توانید برای شماره‌ها لینک ایجاد کنید و آن‌ را ذخیره یا به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Click to chat: گوگل پلی

9. برنامه WhatsCrop

برنامه WhatsCrop ویژگی ویرایش تصاویر را در واتساپ فراهم می‌کند. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد که عکس پروفایل واتساپ خود را بدون از دست دادن بخش قابل توجهی از آن برش دهید. این برنامه به طور خودکار اندازه تصویر را بدون برش بیش از حد به اندازه مورد نظر می‌رساند.

با استفاده از این برنامه همچنین می‌توانید بیش از سی فیلتر را بر روی تصاویر خود اعمال کنید. از ویژگی‌های حرفه‌ای ویرایش عکسی که در برنامه WhatsCrop گنجانده شده است می‌توان به تنظیمات رنگ، کنتراست، روشنایی، اکسپوژر، اوت لاین و تینت اشاره کرد.

تمام ویژگی‌های این برنامه به صورت رایگان عرضه می‌شود و با تهیه نسخه پولی آن تبلیغات برنامه براش ما حذف خواهد شد.

دانلود برنامه WhatsCrop: گوگل پلی

10. برنامه Sticker.ly

برنامه Sticker.ly عملکرد مشابه‌ای با برنامه Sticker maker دارد. در این برنامه قادر خواهید به میلیون‌ها استیکر انیمیشنی واتساپ دسترسی داشته باشید و همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا استیکرهای دلخواه خود را ایجاد کنید.

با ویژگی برش خودکاری که در این برنامه نهفته شده است، می‌توانید هر قسمت از عکس را که خواستید برش دهید و از آن برای ساخت استیکر استفاده کنید. همچنین یک قسمت برای جست و جوی استیکرهای محبوب قرار داده شده است که می‌توانید در آن استیکرهای پر استفاده را پیدا کنید.

تمامی قابلیت‌های این برنامه به صورت رایگان عرضه شده است.

دانلود برنامه Sticker.ly: گوگل پلی

با استفاده از برنامه‌های فوق قابلیت‌های واتساپ خود را بهبود ببخشید

برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شد، یک سری قابلیت‌هایی که جای خالی آن‌ها در برنامه رسمی واتساپ احساس می‌شود را عرضه کرده‌اند. شاید در آینده به خاطر محبوبیتی که این قابلیت‌ها در بین کاربران دارند، واتساپ را قانع کند که آن‌ها را در نسخه رسمی قرار دهد؛ اما تا اون موقع می‌توانید از این برنامه‌های کاربردی استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عالی مرسی