شبکه های اجتماعی

از این پس بک آپ گیری واتساپ با امنیت بیشتری انجام می شود

از این به بعد، بک آپ گیری واتساپ در هر دو نسخه اندروید و آی او اس با امنیت بیشتر و به رمزگذاری سرتاسری انجام خواهد شد.

از این به بعد بک آپ گیری واتساپ با رمزگذاری سرتاسری صورت خواهد گرفت. این رمزگذاری سرتاسری در هر دو نسخه اندروید و آی او اس در دسترس خواهد بود. خود پیام رسان واتساپ به طور پیش فرض از این رمزگذاری سرتاسری در طی پنج سال گذشته استفاده کرده است. قبلا، اگر می‌خواستید تا از چت‌های خود بر روی گوگل درایو در نسخه اندروید و بر روی آی کلود در نسخه آی او اس بک آپ بگیرید، از رمزگذاری سرتاسری استفاده نمی‌شده است.

تنظیمات رمزگذاری سرتاسری

حالا، شما می‌توانید برای بک آپ گیری از چت های خود در پیام رسان واتساپ، از رمزگذاری سرتاسری بهره ببرید. گفته شده که این قابلیت به صورت پیش فرض وجود ندارد و برای فعال کردن آن شما باید تنظیمات را تغییر بدهید.

برای انجام این تغییر نیز باید مسیر Settings > Chats > Chat Backup > End-to-end Encrypted Backup را طی کرده و این رمزگذاری را به هنگام بک آپ گیری فعال کنید.

پس از انجام این کار، شما باید یک پسورد ایجاد کنید؛ پسوردی که تنها خودتان از آن مطلع باشید. با انجام تمام این کارها، داده‌های بک آپ گیری شده ایمن می‌شوند و دیگر هیچکس حتی واتساپ، گوگل و نه اپل بدون داشتن پسورد به آن داده‌ها دسترسی نخواهند داشت.

کمپانی فیسبوک به این موضوع اشاره کرده است که واتساپ تنها پیام رسان جهانی است که چنین سطح از امنیت را با مقیاس بزرگ ارائه می‌کند. کاربران که آخرین نسخه از اپلیکیشن واتساپ نسخه اندروید یا آی او اس را دارند، کم کم این ویژگی را دریافت خواهند کرد و می‌توانند از چت‌های خود به صورت رمزگذاری شده بک آپ بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*