محافظ نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس

طبق تصاویر لو رفته، نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس کاملا بدون حاشیه است

تصاویری توسط افشاگران منتشر شده که مربوط به محافظ نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس است. این تصاویر طراحی قاب جلویی سری اس ۲۲ را فاش می‌کنند.

گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در نوک پیکان شایعات قرار دارند؛ اگرچه بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده سامسونگ رونمایی و عرضه آن‌ها را به خاطر معرفی گوشی گلکسی S21 FE در ماه ژانویه، به تأخیر خواهد انداخت. در همین حال نشت اطلاعات این گوشی‌ها همچنان ادامه دارد و اغلب این گوشی‌ها را در رندرهای غیر رسمی دیده می‌شوند.

ولی حالا تصاویر زنده‌ای از پنل نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس منتشر شده که اطلاعات جالبی را ارائه می‌کند. یک منبع قابل اعتماد که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می‌کند، تصاویری را منتشر کرده که طراحی قاب جلویی این دو گوشی را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس

محافظ نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس

تصاویری که در بالا می‌بینید مربوط به پنل نمایشگر شیشه‌ای دو گوشی مذکور نیست، بلکه محافظ شیشه‌ای مستحکمی است که برای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ طراحی شده‌اند. با توجه به اینکه سازندگان قاب گوشی و سایر لوازم جانبی علاقه دارند زودتر از اعلام رسمی به ابعاد کلی و طرح نهایی گوشی‌ها دست پیدا کنند، همیشه شاهد نشت کردن از این دست تصاویر پیش از رویداد گلکسی آنپکد هستیم.

با توجه به تصاویر لو رفته، نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس کمی عریض‌تر خواهد بود و قد و قامت کوتاه‌تری نسبت به نمایشگر نسل فعلی دارد. لبه‌های نمایشگر هم نسبتاً گردتر خواهد شد. حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر وجود دارد که در هر چهار طرف یکسان به نظر می‌رسند. هرچند تصاویری که از قاب محافظ نمایشگر گوشی‌ها منتشر می‌شود، گاهی اوقات ما را نسبت به حاشیه‌های واقعی حاشیه دور نمایشگر فریب می‌دهند.

تصاویری از نسخه تقلبی Galaxy S22 Ultra

بر اساس شایعات پیشین هر سه گوشی سری Galaxy S22 از یک پانچ هول برای میزبانی از دوربین سلفی به جای طراحی دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کنند. اندازه این نمایشگر در مدل معمولی و پلاس ۶.۱ و ۶.۶ اینچ است، ولی اطلاعاتی از ابعاد نمایشگر مدل اولترا در دست نیست. بد نیست کمی هم درباره دوربین این گوشی‌ها صحبت کنیم. جایی که سامسونگ از حسگر اصلی ارتقا یافته‌ای در پشت قاب این دو مدل استفاده خواهد کرد. این یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به نام ISOCELL GN5 است که توسط خود سامسونگ توسعه پیدا کرده، فوکوس خودکار تمام جهت و اندازه پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکروپیکسلی را ارائه می‌کند.

در زیر قاب ما انتظار داریم از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازشگر گرافیکی داخلی AMD استفاده شود. اگرچه نسخه آمریکایی و چینی این گوشی‌ها به چیپست اسنپدراگون ساخت شرکت کوالکام تجهیز می‌شوند. به لطف گواهی 3C همچنین ما می‌دانیم که هر سه این گوشی‌ها با توان ۲۵ وات شارژ خواهند شد. نسخه اصلی این خانواده به یک باتری ۳،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل پلاس آن به باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شوند. مدل اولترا نیز علی‌رغم قرار گرفتن یک قلم S Pen در داخل قاب خود، یک باتری غول پیکر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند که نشان دهنده شاهکار مهندسی سامسونگ است.

رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا

رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*