اوپو Reno7

خانواده گوشی های اوپو Reno7 در 3 نسخه معرفی شد

سری گوشی‌های اوپو Reno7 معرفی شدند. سری اوپو رینو 7 شامل سه مدل رینو 7 5G، رینو 7 پرو 5G و رینو 7 اس ای 5G می‌شوند و به اندروید 12 مجهز شده‌اند.

اوپو به تازگی از سری Reno7 در سه مدل مختلف رونمایی کرد. مدل رینو 7 5G به همراه مدل پرو از ۱۲ آذر ماه در چین عرضه خواهد شد؛ اما طرفداران مدل SE باید تا ۲۶ آذر صبر کنند.

اوپو Reno7 پرو 5G

اوپو Reno7 / اوپو Reno7 Pro

قوی‌ترین عضو سری رینو 7 مدل پرو است. این گوشی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1200 مکس در کنار ۸ گیگ یا ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است.

در بدنه جلویی دستگاه یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز قرار گرفته است. این نمایشگر دارای رزولوشن 1080p است و روشنایی آن نیز در نور مستقیم آفتاب به ۸۰۰ نیت مي‌رسد. اوپو حسگر اثر انگشت را نیز در زیر نمایشگر قرار داده است.

در بدنه پشتی گوشی، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۶ اینچی سونی IMX766 به عنوان دوربین اصلی قرار دارد و در کنار آن نیز یک دوربین فوق عریض و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته‌اند. در دوربین سلفی نیز از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 سونی استفاده شده است.

ماژول دوربین با یک LED خاص احاطه شده است که در هنگام شارژ روشن می‌شود و می‌تواند در نقش چراغ نوتیفیکیشن نیز ظاهر شود. اوپو در Reno7 پرو از اندروید 12 به همراه ColorOS 12 استفاده کرده است.

اوپو Reno7 / اوپو Reno7 Pro

در دل رینو 7 پرو یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که می‌توان آن را با یک آداپتور ۶۵ وات شارژ کرد. قیمت مدل مجهز به ۸ گیگ رم این گوشی 580 دلار است و برای تهیه مدل مجهز به ۱۲ گیگ رم نیز باید 625 دلار هزینه کنید.

اوپو رینو 7 5G

اوپو Reno7

مشخصات مدل استاندارد اوپو Reno7 اشتراکات زیادی با مدل پرو دارد. این گوشی نیز از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد؛ اما سرعت شارژ آن اندکی کمتر (۶۰ وات) است. همچنین به یک نمایشگر امولد 1080p با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است؛ اما اندازه صفحه نمایش اندکی کوچکتر و ۶.۴۳ اینچ است.

حالا نوبت به بخش دوربین می‌رسد. دوربین اصلی گوشی دارای یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. در بدنه جلویی نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند.

وظیفه انجام امور پردازشی رینو 7 به عهده تراشه اسنپدراگون 778G است که در کنار ۸ یا ۱۲ گیگ رم قرار گرفته است. کاربران می‌توانند در هنگام خرید این گوشی از میان سه پیکربندی ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه، ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب کنند. قیمت این گوشی از 420 دلار آغاز می‌شود.

اوپو رینو 7 SE

اوپو Reno7 / اوپو Reno7 SE

سرآخر نوبت به اوپو Reno7 SE 5G رسید. این گوشی نیز همانند مدل استاندارد رینو 7 به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. همچنین از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد؛ اما سرعت شارژ آن تنها ۳۳ وات است.

در دل گوشی جدید اوپو تراشه دایمنسیتی 900 در کنار ۸ گیگ قرار گرفته است که می‌توان آن را با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه کرد. در بخش دوربین نیز شاهد دوربین ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 سونی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که یکی برای عکاسی ماکرو است و دیگری برای سنجش عمق.

هنوز مشخص نشده که چه زمانی سری اوپو Reno7 در خارج از چین عرضه خواهد شد؛ اما احتمالا در اوایل سال 2022 باید منتظر این گوشی‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*