طراحی جذاب قسمت پشتی گوشی آنر 60

طراحی جذاب قسمت پشتی گوشی آنر 60 را در این تصاویر ببینید

به تازگی تصاویر جدیدی از سری Honor 60 منتشر شده که طراحی جذاب قسمت پشتی گوشی آنر 60 را نشان می دهد. تاریخ رونمایی از این گوشی دسامبر خواهد بود.

سری آنر 60 تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد و دو گوشی آن که از قبل در صف تولید قرار دارند، در سایت JD.com لیست شده‌اند. تصاویر کنونی این گوشی دید بهتری از طراحی درخشان پنل پشتی آن می‌دهد و درست در همین زمان تصاویر زنده‌ای که در شبکه اجتماعی ویبو در حال پخش است، جزئیات روشن بینانه‌تری از ظاهر این گوشی در اختیار ما می‌گذارد.

طراحی جذاب قسمت پشتی گوشی آنر 60

آنر 60 و آنر 60 پرو با سه دوربین در پنل پشتی از راه می‌رسند و در پنل جلویی آنها نیز شاهد تعبیه یک پانچ هول هستیم که در مرکز نمایشگر اولد این دو دستگاه قرار دارد. یکی از افشاگران مدعی است که هر دو نسخه این گوشی مجهز به اسنپدراگون 778 جی هستند.

طراحی جذاب قسمت پشتی گوشی آنر 60

همچنین این افشاگر اضافه کرده است که Honor 60 و Honor 60 Pro دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی هستند. این در حالی است که دوربین اصلی این دو دستگاه لنز 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

در حال حاضر به طور کامل نمی‌دانیم که این دو نسخه چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برخلاف آنر 50 و آنر 50 پرو، اندازه نمایشگر این دو گوشی با یکدیگر یکسان است و از این جهت تفاوتی وجود ندارد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ممکن است صفحه نمایش یکی از این نسخه‌ها تخت و آن یکی منحنی باشد. رونمایی از سری آنر 60 برای تاریخ 1 دسامبر زمان بندی شده است و مراسم رونمایی از آن مطمئنا اطلاعات مفیدی برایمان خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*