بازی Mass Effect

یک سریال از بازی Mass Effect ساخته خواهد شد

بر اساس گزارشات منتشر نشده، کمپانی‌های آمازون و الکترونیک آرتس در حال رسیدن به یک توافق برای ساخت سریال از بازی Mass Effect هستند.

سه گانه بازی‌های «تأثیر فراگیر» (Mass Effect) به داستان گسترده و دنیای عمیقی که دارند شناخته شده هستند، دو عنصری که برای ساخت یک سریال تلویزیونی بسیار مناسب است؛ و طبق یک گزارش جدید، کمپانی‌های «آمازون» (Amazon) و «الکترونیک آرتس» (Electronic Arts) در حال رسیدن به یک توافق برای به واقعیت تبدیل کردن ساخت این سریال هستند.

طبق گزارشی که از طرف پایگاه خبری «ددلاین» (Deadline) منتشر شده است، این دو کمپانی به امضای قرارداد برای ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این بازی علمی تخیلی پر فروش و پرطرفدار نزدیک هستند. در این گزارش هیچ اشاره‌ای به انتخاب بازیگر یا اینکه داستان سریال بر اساس داستان خوب بازی خواهد بود یا خیر نشده است.

«جنیفر سالک»، رئیس استودیو آمازون، عنوان کرد که آمازون به سرمایه‌گذاری در ژانر فانتزی ادامه داده که این معامله قریب‌الوقوع را در یک چشم‌انداز واضح‌تر قرار می‌دهد، زیرا درست پس اولین پخش سریال «چرخه زمان» (The Wheel of Time) از سرویس استریم «آمازون پرایم» (Amazon Prime) و حدود یک سال قبل از پخش سریال مورد انتظار «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) است.

حدس و گمان‌ها در مورد ساخت یک سریال از بازی Mass Effect پس از انتشار یک تصویر مرموز در اینستاگرام توسط بازیگر نقش اول سریال «ویچر» (Witcher) در ماه فوریه 2021 بالا گرفته است. در این تصویر منتشر شده توسط «هنری کویل» وی در حال گریم یک پروژه محرمانه است. کاغذی را که کویل در این تصویر به صورت تار منتشر کرده بود را کاربران توانستند با استفاده از ابزارهای مختلف واضح کنند و در آن تعدادی از اصطلاحات بازی Mass Effect همچون «Tali’Zorah»، «Cerberus» و «Geth» را مشاهده کردند. به نظر می‌رسید که آن متن از صفحه ویکی پدیا قسمت سوم بازی Mass Effect برداشته شده است.

همچنین از سال 2010 گمانه‌زنی‌های مبنی بر ساخت یک فیلم سینمایی از بازی Mass Effect توسط کمپانی‌های «لجندری» (Legendary) و «برادران وارنر» (Warner Bros) وجود داشت، اما بر اساس گفته‌های «مک والترز»، کارگردان «تأثیر فراگیر: نسخه اساطیر» (Mass Effect Legendary Edition)، پس از تغییر در مدیریت و اولویت‌ها، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند تا پروژه را سر گیرند. در تابستان سال جاری وی پس از انتشار نسخه اساطیر بازی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که ساخت یک فیلم بازی Mass Effect همانند مبارزه با مرد ایپ است، زیرا گنجاندن آن در یک فیلم 90 تا 120 دقیقه‌ای بسیار دشوار است. در نهایت این پروژه توسط دو کمپانی ذکر شده ادامه نیافت، و به نظر می‌رسد که کمپانی آمازون قرار است این سریال را برای سرویس استریم خود مهیا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*