مشخصات آنر 60

مشخصات آنر 60 فاش شد؛ یک گوشی قدرتمند با 12 گیگابایت رم در راه است

پس از مشخص شدن تاریخ رونمایی Honor 60، اکنون مشخصات آنر 60 فاش شده است. در ادامه رم 12 گیگابایتی این دو گوشی سایر مشخصات را با هم می خوانیم.

سری آنر 60 برای تاریخ یکم دسامبر 2021 برنامه ریزی شده است. پیش‌تر تصاویر و رندرهای این گوشی منتشر شد و در آنها این سری از گوشی‌های هوشمند آنر از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

قبلاً طراحی آشنای این گوشی و رندرهای با کیفیت و تصاویر زنده آن را با یکدیگر دیده‌ایم. بنابراین اکنون آنچه ضروری به نظر می‌رسد، توضیح مشخصات کامل آنها است. ظاهرا آنر 60 و آنر 60 پرو در طراحی و ابعاد با یکدیگر مشابهت‌های زیادی دارند و به معنای واقعی کلمه یکسان هستند.

مشخصات آنر 60 و قابلیت های آن

گوشی HONOR TNA-AN00 اخیرا با بنچمارک‌های متوالی در گیک‌بنچ لیست شده است. داده‌ها و جزئیات کنونی در اغلب موارد مشخصان سخت‌افزاری قبلی را تائید می‌کنند. آنر 60 و احتمالا نسخه پرو آن، مجهز به تراشه کوالکام مدل SM7325 است که شماره مدل چیپست اسنپدراگون 778 جی و نسخه پلاس آن خواهد بود.

از آنجایی که هسته اصلی این تراشه در گیک‌بنچ مذکور دارای حداکثر فرکانس 2.5 گیگاهرتزی است، به نظر می‌رسد با تراشه اسنپدراگون 778 جی پلاس رو به رو هستیم. هر دو گوشی آنر دارای حافظه رم 12 گیگابایتی هستند و اندروید این دو دستگاه مبتنی بر نسخه 11 خواهد بود.مشخصات آنر 60

همچنین از آنجایی که شایعات Honor 60، مشخصات این دستگاه را فاش کرده است، باید بگوییم که به نظر می‌رسد هر دوی این گوشی‌ها دارای پنل اولد با وضوح فول اچ دی پلاس هستند و ابعاد آنها یکسان است. البته یکی از این گوشی‌ها صفحه نمایش تخت دارد، در حالی که دیگری از نمایشگر منحنی برخوردار است.

هم آنر 60 و هم آنر 60 پرو در پنل جلویی خود دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی خواهند داشت و این در حالی است که دوربین اصلی آنها 108 مگاپیکسلی است. برای نسخه پرو آنر 60 شاهد مشخصاتی نظیر نرخ نوسازی 120 هرتزی و شارژر 66 واتی هستیم.

موارد بالا و اطلاعات گفته شده در حد شایعه و نشت اطلاعاتی غیر رسمی هستند و هنوز ایده‌ای در خصوص اینکه قرار است این دو نسخه چه مشخصاتی داشته باشند، نداریم. تا یک دسامبر منتظر اخبار جدید می‌مانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*