ارز دیجیتال اومیکرون

ارز دیجیتال اومیکرون بیش از 900 درصد رشد کرد

ارز دیجیتال اومیکرون به دلیل شباهت نام آن با سویه جدید ویروس کرونا طی روزهای اخیر به میزان 900 درصد رشد پیدا کرد و روند صعودی قیمت آن همچنان ادامه دارد.

اومیکرون که به عنوان یکی از ارزهای دیجیتالی نسبتا جدید محسوب می‌شود به دلیل شباهت نام خود با سویه جدید ویروس کرونا طی روزهای اخیر به میزان چشمگیری رشد پیدا کرد و حتی توانست عملکردی بهتر از ارزهای دیجیتالی محبوب بیت کوین و اتریوم را تجربه کند.

رشد چشمگیر ارز دیجیتال اومیکرون

ارزش ارز دیجیتالی اومیکرون از روز شنبه تا بیش از 900 درصد افزایش یافت و توانسته رکورد قیمتی 689 دلاری را برای خود به ثبت برساند. همچنین سرمایه بازار این رمزارز به بیش از 400 میلیون دلار افزایش پیدا کرده و تا روز سه شنبه با مبلغ 379.61 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گرفت.

کارشناسان کوین دسک دلیل افزایش قیمت ارز دیجیتالی را غیر منطقی دانسته و اعلام کردند شباهت نام این رمزارز با سویه جدید کرونا باعث افزایش قیمت بی‌سابقه ارزش این ارز دیجیتالی شده است. گفتنی است سازمان بهداشت جهانی روز جمعه پانزدهمین حرف الفبای یونانی یعنی اومیکرون را برای نوع جدید ویروس کرونا در نظر گرفت.

همچنین کارشناسان این حوزه ارز دیجیتالی اومیکرون (OMIC) را سرمایه ایمنی نمی‌دانند. این رمز ارز طبق فناوری اتریوم توسعه پیدا کرده و هر سکه از آن تحت پشتوانه مجموعه‌ای از سرمایه‌ها قرار گرفته که برای آن یک ارزش ذاتی را ایجاد می‌کنند. کل عرضه این ارز دیجیتالی حدود 1 میلیون اعلام شده که نشان می‌دهد بسیاری از سکه‌های آن هنوز استخراج نشده و مورد معامله قرار نگرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*