تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا فاش شد

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا فاش شد

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا فاش شد. آیا گوشی S22 Ultra جزو پیشتازان استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 1 است؟

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در سال آینده میلادی از گوشی‌های پرچمدار 2022 خود، یعنی سری گلکسی اس 22 (Galaxy S22) رونمایی کند، اما هنوز تاریخ دقیق رونمایی توسط این کمپانی مشخص نشده است. معمولا زمانی که گوشی‌های سری گلکسی اس عرضه می‌شوند، نخستین محصولی خواهند بود که از چیپست نسل بعد کوالکام استفاده می‌کنند، اما به نظر می‌رسد مدل‌های سال آینده تا ماه فوریه معرفی نخواهند شد.

بر اساس گفته‌های Ice Universe، غول تکنولوژی کره جنوبی به صورت رسمی از سری جدید گلکسی اس تا 8 فوریه (21 بهمن) رونمایی نخواهد کرد. همچنین سایر مدل‌های گلکسی S22 هم در همان تاریخ معرفی خواهند شد. این افشاگر بر این باور است که اگر پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در تاریخ 8 فوریه عرضه شود، قطعا 5 مدل دیگر از سری جدید گلکسی هم با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهند شد.

به تازگی کوالکام از اسنپدراگون 8 نسل 1 خود رونمایی کرده و رقابت درباره این که کدام پرچمدارها از آن استفاده خواهند کرد، ادامه دارد. یکی از کمپانی‌ها را می‌توان شیائومی دانست و انتظار می‌رود مدل شیائومی 12 در اواخر ماه جاری میلادی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شود؛ گوشی موتورولا ادج ایکس 30 و ریلمی جی تی 2 پرو هم در حال رقابت برای کسب جایگاه‌های بعدی هستند؛ البته هیچ کدام از مدل‌های ذکرشده تا سال آینده برای خرید در دسترس قرار نخواهند داشت.

گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسل، دو سنسور 10 مگاپیکسل و یک سنسور 12 مگاپیگسل دیگر در بخش عقب خواهد بود. سنسور اصلی این دستگاه را می‌توان یک سنسور HM3 شرکت سامسونگ معرفی کرد که با گشودگی دیافراگم f/1.8 همراه است. مساحت پیکسل معادل 0.8μm بوده و انتظار می‌رود از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*