خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ

تصاویر تبلت های جدید خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ منتشر شد

رونمایی از تبلت های خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ عقب افتاده تا همه توجهات به سری گلکسی اس 22 معطوف شود. حالا اما دست‌کم می‌توانیم با طراحی گلکسی تب اس 8 و هم‌قطارانش آشنا شویم.

افشاگر مورد اعتماد، ایوان بلس، رندرهای سه عضو خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ را به اشتراک گذاشت. آن‌طور که پیداست، گلکسی تب اس 8 و اس 8 پلاس مولفه‌های طراحی مشترکی دارند. مثلا می‌توانیم به محل قرارگیری دوربین سلفی در حاشیه کناری صفحه نمایش اشاره کنیم.

گلکسی تب اس 8 اولترا اما مانند آنچه که در دستگاه‌های مک بوک دیده‌ایم، طراحی ناچ استایل دارد تا از دو دوربین سلفی میزبانی کند. در گزارش‌های قبلی، به توانایی این مجموعه دوربین سلفی در ضبط ویدیوهای 4K هم اشاره شده بود؛ چیزی که کیفیت تماس‌های تصویری را به طور محسوسی افزایش می‌دهد.

خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ

همچنین از قبل می‌دانستیم که تبلت های جدید سامسونگ با دو تراشه مختلف وارد بازار می‌شوند: اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام!

هنوز به طور دقیق مشخص نیست بازار کدام مناطق پذیرای نسخه اسنپدراگون خواهد بود؛ اما احتمالا سامسونگ همان برنامه فروش سری گلکسی اس 22 را برای این سه تبلت نیز اجرا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*